جزینی: از قاسمی انتظار مدال دارم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به شناختی که از ظرفیت‌های هادی ساروی دارم شاید او حتی بتواند رکورد قاسم رضایی، استاد خودش را هم بزند.

جزینی:  از قاسمی انتظار مدال دارم

درباره شرایط فرنگی‌کاران سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خدا را شکر از آنچه که از تمرینات برمی‌آید، بچه‌ها شرایط خوبی دارند، اما کشتی مملو از حوادث غیرقابل پیش بینی است و نمی‌توان تا روز مسابقه ادعایی داشت.

وی درخصوص رقابت امیر قاسمی در وزن 130 کیلوگرم با غول‌های مطرح و عنوان‌دار دنیا و اینکه آیا اولویت در این وزن کسب مدال است یا سهمیه، گفت: به شخصه انتظارم از قاسمی مدال است چون در این سال‌ها توانایی‌های خودش را ثابت کرده و اگر بتواند داشته‌هایش را روی تشک پیاده کند، کسب مدال دور از دسترس نیست.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شرایط هادی ساروی و اولین تجربه حضورش در رده سنی بزرگسالان که مصادف با مسابقات جهانی شده است، گفت: با توجه به اینکه این جوان در تمام میادینی که حضور داشته نمره قبولی گرفته است، اما هنوز کم‌تجربه است هر چند که با ظرفیت‌های فنی و فیزیکی که دارد علاوه بر کسب سهمیه، کسب مدال هم دور از دسترس نخواهد بود. کشتی یک ورزش بی‌رکورد است و چیزی قابل پیش بینی نیست.

جزینی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها ساروی را با قاسم رضایی مقایسه می‌کنند و نوید یک پدیده نوظهور را در کشتی فرنگی می‌دهند، گفت: با تمام احترامی که برای قاسم رضایی به عنوان پرافتخارترین المپین کشتی فرنگی قائل هستم، اما شاید ساروی بتواند حتی رکورد استاد خودش را هم بزند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: امیدوارم روز مسابقه روز بچه‌های ما باشد و در بهترین شرایط فیزیکی و روانی روی تشک حاضر شوند تا بتوانند با افتخارآفرینی دل مردم کشورمان را شاد کند.

به گزارش فارس، رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود که 108 کشتی‌گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در 6 وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو را بدست می‌آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها