بلیط رقابت‌های جهانی کشتی چند ؟+عکس

میزبان رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک، قیمت بلیت‌های این مسابقات که در نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود را اعلام کرد.

بلیط رقابت‌های جهانی کشتی چند ؟+عکس

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که مهم‌ترین رقابت کشتی در سال 2019 میلادی محسوب می‌شود و طی آن 108 کشتی‌گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در 6 وزن سهمیه المپیک 2020 توکیو را بدست می‌آورند، روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود.

بلیت فروشی این مسابقات که از حدود 4 ماه قبل آغاز شده است همچنان از طریق یک سایت اینترنتی ادامه دارد که ارزان‌ترین بلیت ارائه شده برای دیدن یک روز این مسابقات حدود 35 هزار تومان است. همچنین قیمت برخی از بلیت‌های ویژه (VIP) ارائه شده نیز تا 17 میلیون تومان در حال فروش است.

 

هزینه تهیه بلیت با توجه به صندلی‌های ارائه شده متفاوت است به طوری که فضای پائین سالن و مشرف به تشک وسط مسابقات تا 700 هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده است. ضمن اینکه بلیت هر رقابت برای یک روز (آزاد، فرنگی و زنان) به صورت پکیج فروخته می‌شود که بلیت برخی از روزهای مسابقات آزاد و فرنگی با توجه به کیفیت پیش‌بیین شده رقابت‌ها، به قیمت بالاتری به فروش گذاشته شده است به طوری که ارزان‌ترین بلیت این مسابقات در حدود 100 هزار تومان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها