طارمی به میلان می رود

ستاره ایرانی روستوف اظهار نظر مهمی در خصوص تیم فصل آینده مهدی طارمی عنوان کرد.

طارمی به میلان می رود

بحث انتقال مهدی طارمی به تیم‌های بزرگ فوتبال جهان ازجمله منچستر یونایتد، آ ث میلان و ... هر روز جدی‌تر از قبل می‌شود و بعید نیست به زودی این ستاره ملی‌پوش را در پیراهن یکی از این باشگاه‌ها ببینیم و یکی از قراردادهای بزرگ فوتبال ایران رقم بخورد.

این ستاره تیم ملی ایران که طی سه سال اخیر نمایش فوق‌العاده‌ای در پورتو داشته و در کنار تجربه قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ پرتغال، در فصل گذشته به آقای گلی در این رقابت‌ها دست یافت تا پیشنهادهای بیشتر و جدی‌تری نسبت به قبل روی میز داشته باشد که ظاهرا احتمال حضورش در میلان بیشتر است.

محمد محبی، هم‌بازی مهدی طارمی در تیم ملی و همشهری او، در پاسخ به سوال محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر پیرامون آخرین وضعیت این بازیکن گفت: آخرین بار در بوشهر یک فوتبال دوستانه همراه با مهدی بازی کردم. به مسائل شخصی او کاری ندارم ولی تا جایی که مطلع هستم، پیشنهاد میلان جدی است.

او با ابراز امیدواری از انتقال طارمی به آ ث میلان عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم مهدی را در میلان ببینیم. باعث افتخار ما است که این انتقال رخ بدهد و خیلی اتفاق بزرگی خواهد بود اگر او پیراهن میلان را بپوشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها