روشن: استقلال باید دنبال مربی خارجی صاحب نام و باکیفیت باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال اگر می‌خواهد مربی خارجی بیاورد باید دنبال یک مربی باکیفیت و صاحب نام باشد.

روشن: استقلال باید دنبال مربی خارجی صاحب نام و باکیفیت باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال اگر می‌خواهد مربی خارجی بیاورد باید دنبال یک مربی باکیفیت و صاحب نام باشد.

حسن روشن در خصوص شرایط این روزهای استقلال و تشکیل کمیته فنی اظهار داشت: در تیمی مانند استقلال باید کمیته فنی وجود داشته باشد، البته نباید فقط در حد حرف باشد. اعضای کمیته باید حرف بزنند و در تصمیم‌گیری‌های فنی نقش داشته باشند. حضور مومنی و مظلومی در این کمیته اضافه است چون آنها اگر قرار بود کاری انجام دهند در هیئت مدیره انجام می‌دادند.

‌وی درباره انتخاب سرمربی استقلال و اینکه گفته می‌شود یک مربی اسپانیایی و ایتالیایی و همین طور گزینه‌های ایرانی مانند نکونام مدنظر مدیران باشگاه هستند، گفت: خوب است که مربی خارجی بیاوریم اما به شرطی که یک مربی صاحب نام و باکیفیت بیاید تا بتواند شرایط فنی استقلال را ارتقا بخشد. شرایط مالی باشگاه در حال حاضر خیلی خوب نیست و با این قوانینی هم که می‌گذارند هر مربی‌ای حاضر به حضور و کار در ایران نیست. با وجود اینکه نکونام مربی خوبی است اما او ‌نباید در این مقطع به استقلال بیاید، نکونام اگر الان سرمربی آبی‌‌ها شود خراب خواهد شد. 

روشن افزود: استقلال در این فصل شرایط خوبی داشت و می‌توانست حداقل یک جام به دست بیاورد، اما مشکلاتی مانند عدم ثبات مدیریت و تمرکز نداشتن کادرفنی و بازیکنان باعث شد که این تیم قهرمانی را از دست دهد. در فینال جام حذفی هم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت و با تمرکز بیشتری بازی کرد و قهرمان شد.

پیشکسوت فوتبال درباره شرایط تیم ملی و شانس موفقیت قلعه‌نویی عنوان کرد: انتخاب قلعه‌نویی صددرصد به نفع فوتبال ما بود چون پایانی شد بر حضور مربیانی مثل کی‌روش. در حال حاضر باید به قلعه‌نویی کمک کرد تا ثابت شود مربیان ایرانی هم می‌توانند موفق شوند. کی‌روش در چند سالی که در ایران حضور داشت، معتقد بود که مربیان ایرانی خوب نیستند، قلعه‌نویی می‌تواند این نگاه را تغییر دهد و همه باید به او کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها