از مهدی طارمی هم شکایت کنید!

کادر فنی تیم ملی که بنا را به شکایت از همه منتقدها گذاشته، این یکی انتقاد را نمی‌تواند با شکایت جواب بدهد. چرا که این بار پای یکی از مهم‌ترین ستاره‌های تیم ملی وسط است. حقیقت آن است که امیر و دستیاران پرشمارش، تا ابد برای جلب توجه و اعتماد ستاره‌های مهم تیم فرصت نخواهند داشت. تا این لحظه آن‌چه در این تیم دیده شده، حساسیت روی موهای سر و رفتارهای بیرون زمین بازیکنان بوده است. چه زمانی قرار است عیار فنی این تیم سنجیده شود؟

از مهدی طارمی هم شکایت کنید!

به گزارش مستقل آنلاین؛ فرهیختگان نوشت:

وقتی کادر فنی تیم ملی تورنمنت «کافا» را به عنوان برنامه تدارکاتی برای این تیم در نظر گرفت، تصور نمی‌کرد با این حجم از انتقادهای گسترده روبرو شود. این انتقادها دیگر حتی به اردوی تیم ملی هم رسیده‌اند و صدای مهدی طارمی را هم درآورده‌اند. مهدی حالا دیگر آنقدر تجربه دارد که بداند چه چیزی به سود تیم ملی ایران است. آقای گل یکی از بهترین لیگ‌های اروپایی، حق دارد که به بازی با تیم‌های 155 و 96 رنکینگ فیفا اعتراض داشته باشد. به نظر می‌رسد حضور ایران در این تورنمنت با همه ستاره‌ها، فقط به سود تیم‌های رقیب خواهد شد.

کادر فنی تیم ملی که بنا را به شکایت از همه منتقدها گذاشته، این یکی انتقاد را نمی‌تواند با شکایت جواب بدهد. چرا که این بار پای یکی از مهم‌ترین ستاره‌های تیم ملی وسط است. حقیقت آن است که امیر و دستیاران پرشمارش، تا ابد برای جلب توجه و اعتماد ستاره‌های مهم تیم فرصت نخواهند داشت. تا این لحظه آن‌چه در این تیم دیده شده، حساسیت روی موهای سر و رفتارهای بیرون زمین بازیکنان بوده است. چه زمانی قرار است عیار فنی این تیم سنجیده شود؟ آیا دوستان می‌خواهند دو بازی بزرگ(!) با افغانستان و قرقیزستان را نیز به شمار پیروزی‌های‌شان روی نیمکت تیم ملی اضافه کنند و همچنان به این آمار تکیه داشته باشند؟ یک فیفادی دیگر را هم به راحتی از دست دادیم. یک فرصت خوب برای محک زدن تیم ملی از دست رفت تا شاید ایران قهرمان تورنمنت کافا شود و لابد فدراسیون، یک ستاره دیگر به مجموعه ستاره‌هایش اضافه کند! اما رقبا مشغول چه کاری هستند؟ ژاپن با پرو مسابقه می‌دهد  وبرنامه دیدار دوستانه با آلمان را نیز در تقویم شهریورماه چیده است. کره هم با السالوادور و پرو بازی می‌کند و قرار است شهریور به مصاف ولز برود. استرالیا با قهرمان جهان یعنی آرژانتین مسابقه می‌دهد و قطر برای حضور در کونکاکاف به عنوان تیم مهمان آماده می‌شود. این تفاوت‌های بزرگ در دیدارهای تدارکاتی، شاید در نهایت به تفاوت معناداری در میزان آمادگی تیم‌ها بیانجامند. هر چند که حتما آن روز هم دلایل زیادی برای شکایت کادر فنی از منتقدها پیدا خواهد شد! 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها