همه رکوردهای خاص گل محمدی در این فصل؛ یحیی به این تیم نمی‌بازد!

با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، یحیی موفق شد برای سومین بار قهرمان این رقابت‌ها شود. دو بار با ذوب آهن و یک بار هم با پرسپولیس یحیی به این عنوان دست پیدا کرد.

همه رکوردهای خاص گل محمدی در این فصل؛ یحیی به این تیم نمی‌بازد!

پرسپولیس که چند هفته قبل موفق شده بود قهرمان لیگ برتر شود، در فینال جام حذفی هم مقابل رقیب دیرینه موفق ظاهر شد و با برتری مقابل استقلال توانست دومین جام فصلش را کسب کند. یحیی که برخلاف سال قبل در این فصل عالی کار کرد، موفق شد همه جام‌های ممکن را درو کند و نامش را در تاریخ باشگاه پرسپولیس به ثبت برساند. گل محمدی در این فصل رکوردهای مختلفی را مال خود کرد و حالا او جزو پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید.

*با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، یحیی موفق شد برای سومین بار قهرمان این رقابت‌ها شود. دو بار با ذوب آهن و یک بار هم با پرسپولیس یحیی به این عنوان دست پیدا کرد تا نام خودش را در کنار بزرگان فوتبال ایران مثل علی دایی، علی پروین و بهمن صالح نیا قرار دهد.

*یحیی در این فصل ۳ بار مقابل استقلال قرار گرفت و هیچ شکستی را متحمل نشد. گل محمدی در بازی رفت مقابل این تیم به تساوی رسید ولی در بازی برگشت و همچنین فینال جام حذفی موفق شد استقلال را شکست دهد تا برنده مطلق جدال با سرمربی پرتغالی آبی‌ها باشد. گل محمدی تا حالا ۱۱ بار مقابل استقلال قرار گرفته ولی در جریان بازی هیچوقت به این تیم نباخته تا مشخص شود که سرمربی پرسپولیس هم یک دربی باز است.

*پیروزی دراماتیک برای هفتمین بار قهرمان رقابت‌های جام حذفی شود بعد از سال ۱۳۷۸ توانست باری دیگر در فینال جام حذفی دوباره از آبی‌ها یک مغلوب تمام عیار بسازد و جلوی رقیب سنتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این پیروزی علاوه بر شیرینی‌های فراوانی‌ که برای پرسپولیسی‌ها داشت بی‌شک شیرینی‌اش برای برای یحیی گل‌محمدی دوچندان بود. او با قهرمانی قرمزها توانست به سومین سرمربی پرسپولیسی تاریخ بدل شود که قادر بوده با این تیم در طول یک فصل به همه جام‌های ممکن برسد و نام خود را در کنار بزرگانی چون علی پروین و برانکو ایوانکوویچ جاودانه کند. نکته بسیار مهم این است که هر دو جام سرخپوشان با پیروزی در برابر استقلال به دست آمد.

*پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ و جام حذفی خود به خود قهرمان سوپرجام شد تا ۳ گانه رویایی این باشگاه تکمیل شود. یحیی قبلا یک بار با پرسپولیس و یک بار هم با ذوب آهن موفق شد قهرمان سوپرجام شود و حالا در این فصل سومین سوپرجام خودش را هم گرفت تا در این جام، پرافتخارترین باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها