مهدی رحمتی با دروازه‌بان محبوبش در راه استقلال!

پس از خداحافظی دوستانه مدیران استقلال با ساپینتو و پایان کار این مربی پس از حدود ۱۱ ماه در ایران حالا صحبت از حضور سرمربیان استقلالی روی صندلی این تیم به گوش می‌رسد، از جمله مهدی رحمتی.

مهدی رحمتی با دروازه‌بان محبوبش در راه استقلال!

به گزارش مستقل آنلاین؛ نتیجه دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی و قهرمانی شاگردان یحیی گل محمدی در شبی که ریکاردو ساپینتو پس از گلزنی شاگردانش از زمین مسابقه اخراج شد، مدیران باشگاه استقلال را به این موضوع مطمئن کرد که ساپینتو مرد روزهای حساس نیست.

پس از خداحافظی دوستانه مدیران استقلال با ساپینتو و پایان کار این مربی پس از حدود ۱۱ ماه در ایران حالا صحبت از حضور سرمربیان استقلالی روی صندلی این تیم به گوش می‌رسد.

همچنین یکی دیگر از مسائل مورد توجه هواداران در روزهای اخیر پس از عملکرد ضعیف ساپینتو مقابل حریف سنتی این تیم یعنی پرسپولیس، کنار رفتن سید حسین حسینی دروازه بان و کاپیتان اصلی استقلال بود. طی ۴۸ ساعت اخیر پس از شکست استقلال در فینال، هواداران این تیم حملات گسترده و انتقادات شدیدی را نسبت به این دروازه بان نسبت به عملکردش در سالهای اخیر به ویژه رقابت‌های حساس فینال جام حذفی مطرح کرده اند. البته از باشگاه استقلال نیز خبر می‌رسد یکی از بازیکنان خروجی استقلال برای فصل آینده قطعاً سید حسین حسینی است.

اما در رابطه با سید مهدی رحمتی که گفته می‌شد یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت استقلال در فصل آینده به شمار می‌رود شنیده می‌شود در صورت حضور رحمتی در استقلال او حسین پورحمیدی دروازه بان مورد اعتمادش در تیم آلومینیوم اراک را نیز با خود به استقلال برمی‌گرداند.

 

273417

 

به خاطر داریم در ابتدای لیگ برتر نوزدهم حسین پورحمیدی از تیم استقلال خوزستان به استقلال تهران پیوست اما در فصلی که حسین حسینی همه مسابقات را خودش درون دروازه ایستاد او هرگز فرصت حضور در چارچوب دروازه حتی در دیدارهای مراحل نخست جام حذفی را هم پیدا نکرد و در نهایت با قرارداد قرضی و سپس قطعی از استقلال جدا شد.

این دروازه بان در حال حاضر بازیکن باشگاه تراکتور محسوب می‌شود که در فصل گذشته به عنوان یار قرضی در آلومینیوم اراک شاگرد مهدی رحمتی بود. گفته می‌شود در صورت حضور پورحمیدی در استقلال، دومین دروازه بان برتر فصل بیست و دوم لیگ برتر اخیر (پس از علیرضا بیرانوند) دستکش‌های اصلی دروازه بانی استقلال را به دست خواهد کرد.

ناگفته نماند؛ مهدی رحمتی هنوز نسبت به خبر حضورش در رأس کادر فنی تیم استقلال پاسخ روشنی نداده و تنها در آخرین نشست خبری تیمش در هفته سی ام لیگ در واکنش به این موضوع گفت: «دوست دارم درباره وضعیت تیم خودم حرف بزنم».

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها