رهبر ارکستر ما یحیی گل‌محمدی است

بیرانوند: همه ۱۸ کلین‌شیت را مدیون همبازیانم هستم

وقتی قهرمان جام حذفی شویم، اتوماتیک‌وار قهرمان سوپرجام هم خواهیم شد. امسال باید تمامی جام‌های ممکن را فتح کنیم.

بیرانوند: همه ۱۸ کلین‌شیت را مدیون همبازیانم هستم

رقابت تیم‌ها برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم تا پایان هفته سی‌ام این مسابقات ادامه داشت. دو تیم سپاهان و پرسپولیس در کرمان و قائم‌شهر مشغول رقابت بودند تا بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. در کنار این رقابت، یک جدال جدی و جذاب هم بین علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی در جریان بود.

گلرهای ملی‌پوش پرسپولیس و آلومینیوم اراک تا پیش از هفته سی‌ام با ۱۷ کلین‌شیت، بیش از همه دروازه‌بان‌های لیگ برتری توانسته بودند دروازه خود را بسته نگه دارند. در این میان اما علیرضا بیرانوند توانست هفته آخر هم کلین‌شیت کند و با ۱۸ کلین‌شیت از پورحمیدی عبور کند که ۲ گل در روز آخر از فولاد خوزستان خورد.

در همین ارتباط گپ و گفت کوتاهی با علیرضا بیرانوند داشتیم که در زیر از نظرتان می‌گذرد.

تبریک می گوییم! اول بابت قهرمانی پرسپولیس و بعد هم ۱۸ کلین‌شیت...

ممنونم و این قهرمانی مبارک هواداران پرسپولیس باشد. تازه این شروع ماجراست و دو قهرمانی دیگر هم باشد طلب هواداران عزیز!

دو جام یا یک جام حذفی؟

وقتی قهرمان جام حذفی شویم، اتوماتیک‌وار قهرمان سوپرجام هم خواهیم شد. امسال باید تمامی جام‌های ممکن را فتح کنیم.

گفتی به قهرمانی آسیا هم فکر می‌کنی؟

خیلی دوست دارم این افتخار را به علاوه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کسب کنم. این دو جام همیشه برای من رویایی بوده اما مطمئن هستم با پرسپولیس و تیم ملی انشالله به آن خواهم رسید.

درباره کلین‌شیت‌ها پرسیدیم و جوابی ندادی؟ فکرش را می‌کردی ۱۸ کلین‌شیت داشته باشی؟

هر ۱۸ کلین‌شیت را مدیون همبازیان خودم هستم که کنار من بازی می‌کنند. روبه‌روی من یک تیم حضور دارد که هر ده نفر آن، کار حریف برای نزدیک شدن به دروازه ما را پیچیده می‌کنند. این یک دستاورد تیمی است و چیزی نیست که بتوانم به تنهایی به آن دست پیدا کنم.

اما به نام علیرضا بیرانوند ثبت می شود!

خوشحالم که توانسته‌ام به کمک همبازیانم ۱۸ بار دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم اما از همین حالا هدف بعدی من جام حذفی است. در نیمه نهایی جام حذفی هم باید به کمک همبازیانم تلاش کنیم دروازه خود را بسته نگه داریم. فوتبال یک ورزش گروهی است و هر رکوردی که حاصل شود مدیون تلاش همه بچه‌ها و کادرفنی است.

از کادرفنی گفتی و می‌خواهیم بپرسیم در هر بازی سمت یحیی گل‌محمدی رفته و او را با شادی از زمین بلند می‌کنی و...

با آقایحیی خیلی راحت هستم. او رهبر ارکستر تیم ماست و به خوبی همه ما را هدایت می‌کند. دوست دارم خوشحالی‌ام را با مربی و استادم تقسیم کنم. ما یک تیم صمیمی هستیم و همین‌جا به شما می‌گویم بازیکنان پرسپولیس قلبا تیم خود را دوست دارند.

مگر بازیکنان بقیه تیم‌ها قلبا دوست ندارند؟

شما کافی است حین گل زدن یا گل خوردن، برد و باخت و همه شرایط فصل تازه‌تمام‌شده به نیمکت ما دقت می‌کردید. ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم. این وحدت و همدلی از هواداران و سکوها می‌آید و به ما هم سرایت می‌کند. یک انرژی خاصی در طول تمرینات و مسابقات این فصل در تیم ما وجود داشت که وصف‌شدنی نیست. همه بچه‌ها با هم دوست و صمیمی هستند و دلیل اصلی موفقیت تیم هم همین اتحاد است.

اتفاقا هنگام تعویض هم برخورد گرمی با احمد گوهری داشتی؟

من احمد را واقعا دوست دارم. او پسربا اخلاق و دروازه‌بان بسیار خوبی است. رقابت ما در کنار رفاقت در جریان است و واقعا خوشحال شدم وقتی دیدم قرار است وارد زمین شود. همین مسائل منظور من بود که گفتم همه بچه‌ها قلبا پرسپولیس را دوست دارند.

بسیار خب! نتیجه بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر تیم هوادار را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟

بگذارید یک روز از قهرمانی ما بگذرد! انشالله برای آن بازی و قهرمانی در جام حذفی هم انگیزه زیادی داریم. ما مدیون هواداران پرشمار پرسپولیس هستیم و برای خوشحالی این عزیزان هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها