رافت: عیسی مهاجم بازی‌های بزرگ است

پایان رأفت مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان مقابل گل‌گهر بازی سختی پیش‌رو دارند.

رافت: عیسی مهاجم بازی‌های بزرگ است

پایان رأفت مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان مقابل گل‌گهر بازی سختی پیش‌رو دارند و از آنجا که پرسپولیس و گل‌گهر یک بار در لیگ و به تازگی در جام حذفی مقابل یکدیگر بازی کرده‌اند، شناخت زیادی از یکدیگر دارند. از این رو تقابل اندیشه‌ها را در این دیدار بسیار سخت‌تر از بازی‌های دیگر می‌داند. رأفت همچنین به عنوان مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است عیسی آل‌کثیر بازیکن بازی‌های بزرگ است و قادر است در بازی‌های بزرگ در نقش گلزن به خوبی برای پرسپولیس گل بزند و شرایط او و عبدی را نسبت به سایر مهاجمان تیم پرسپولیس بهتر می‌داند.

 

بازی حساس مقابل گل‌گهر در روز جمعه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس جدا از بازی رفت لیگ که نمایش بسیار خوبی در سیرجان مقابل گل‌گهر داشت و در آن بازی با شایستگی به پیروزی رسید اخیراً در جام حذفی هم با تیم گل‌گهر بازی کرده است، از این رو دو تیم با آنالیز و شناخت بسیار دقیق به مصاف هم می‌روند که این موضوع شرایط را برای دو تیم و تقابل‌شان بسیار دشوار می‌سازد، به همین دلیل هم من بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم، با این وجود از آنجا که انگیزه پرسپولیس فقط قهرمانی و جنگیدن برای ماندن در صدر است قطعاً سرخپوشان برای پیروزی تلاش خواهند کرد و به هر شکل ممکن با برد از بازی خارج خواهند شد. در این بین حتماً نقش هواداران هم در بازی روز جمعه و نتیجه‌ای که در این بازی رقم خواهد خورد بسیار مهم خواهد بود چون این بازی آخرین بازی تیم محبوب‌شان در لیگ فعلی در این فصل در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 از این رو هواداران پرسپولیس تا آنجا که ظرفیت وجود دارد، ورزشگاه را در روز جمعه پر کنند و به نوعی برای تیم‌شان سنگ تمام بگذارند تا بازیکنان تیم محبوب‌شان با انرژی که از آنها می‌گیرند بهترین بازی‌شان را مقابل حریف ارائه دهند و از این تیم امتیاز کامل را بگیرند تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیکتر شده و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند. پیروزی مقابل گل‌گهر از نظر من شانس قهرمانی پرسپولیس را بالای 90 درصد خواهد رساند. من اعتقاد دارم سخت‌ترین بازی پرسپولیس برای قهرمانی دیدار مقابل گل‌گهر است و بازی با نساجی را دیدار خیلی سختی برای پرسپولیس نمی‌دانم و به جهت حضور بازیکنانی مانند عالیشاه و عبدی و چند بازیکن مازنی دیگر که شرایط نساجی را خوب می‌شناسند من اعتقاد دارم پرسپولیس مقابل نساجی دیدار سختی را پیش‌رو نخواهد داشت و قادر است از سد این تیم در قائمشهر بگذرد. از این رو پرسپولیس باید در بازی مقابل گل‌گهر برنده خارج شود تا کار قهرمانی‌اش را تا حدود زیادی یکسره سازد.

فکر می‌کنید یحیی مقابل گل‌گهر تغییراتی را به وجود خواهد آورد؟

من فکر می‌کنم بازیکنی مانند گولسیانی و سرلک از ابتدا برای پرسپولیس بازی خواهند کرد ضمن اینکه معتقدم عیسی مقابل گل‌گهر باز هم شانس زیادی برای گلزنی خواهد داشت چون او مرد بازی‌های بزرگ است، ضمن اینکه زوج او در کنار عبدی می‌تواند قدرت مضاعفی به خط حمله پرسپولیس بدهد.

تکلیف قهرمانی جمعه مشخص می‌شود یا اینکه کار به هفته پایانی کشیده می‌شود؟

چند بازیکن مطرح پیکان محروم شده‌اند و در بازی تیم‌شان مقابل پیکان غایب خواهند بود، از این رو فکر می‌کنم پیکان کار دشواری مقابل سپاهان دارد، هرچند هیچ چیزی قطعی نیست و نمی‌توان قاطعانه درخصوص نتیجه‌ای حرف زد اما فکر می‌کنم تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها