زمان برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران نامشخص است

مسئولان سازمان لیگ درصدد هستند مراسم برترین‌های فوتبال ایران را چهار روز پیش از آغاز لیگ نوزدهم برگزار کنند.

زمان برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران نامشخص است

با وجود برگزاری قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، همچنان تکلیف زمان آغاز این رقابت‌ها مشخص نیست.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای شروع رقابت‌ها منتظر اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی دست کم ۵ - ۶ ورزشگاه و گزارش کامل روند تجهیز آن‌ها به مواردی مانند بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین‌های مداربسته و گیت‌های بازرسی هستند و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، لیگ نوزدهم آغاز نمی‌شود.

از طرفی در این شرایط بحث برگزاری جشن برترین‌های فوتبال ایران در فصل ۹۷ - ۹۸ هم مطرح است و از ۲۷ مرداد به عنوان تاریخ برگزاری این مراسم یاد می‌شود، اما یکی از مدیران سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع گفت: ما قصد داریم این مراسم را ۳ - ۴ روز پیش از شروع لیگ برگزار کنیم. به همین دلیل برگزاری مراسم برترین‌ها در ۲۷ مرداد قطعی نیست و هر زمان مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری رقابت‌ها را مشخص کنند، زمان دقیق برگزاری مراسم برترین‌ها هم اعلام خواهد شد.

قرار است در هفته جاری جلسه مهمی برای بررسی آخرین وضعیت استانداردسازی ورزشگاه‌ها برگزار شود که شنیده می‌شود به احتمال فراوان در این جلسه، تاریخ آغاز لیگ هم مشخص خواهد شد.

قرار است در این مراسم ضمن تقدیر از نفرات منتخب در بخش بانوان و آقایان، از طرح پیراهن تیم ملی فوتبال ایران که تولید شرکت آل اشپورت آلمان است، رونمایی شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها