نصیرزاده:عدم حضور بازیکنان در هیات‌های فوتبال به باشگاه‌ها ابلاغ شد

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: حضور بازیکنان در هیات های فوتبال از نظر سازمان لیگ و فدراسیون بی معنی است و این موضوع از فردا به باشگاه‌ها ابلاغ می شود.

نصیرزاده:عدم حضور بازیکنان در هیات‌های فوتبال به باشگاه‌ها ابلاغ شد

سال گذشته بود که هیات رئیسه سازمان لیگ مصوب کرد باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنان نیاز ندارند آنها را به هیات فوتبال‌ها ببرند و این کار از نحوه ثبت قرارداد بازیکنان حذف شده است.

با این وجود مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند بازیکنان خود را برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال ببرند.

هوشنگ نصیرزاده عضو هیات رئیسه سازمان لیگ  در خصوص اینکه مصوب شده بود بازیکنان دیگر راهی هیات های فوتبال نشوند گفت: این مصوبه بود ولی بعدا گفتند که باید به تائید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسد.

وی افزود: در آیین  نامه جدید سازمان لیگ این موضوع آمده که بازیکنان راهی هیات‌های فوتبال نشوند و از  امروز  این موضوع به باشگاه ها ابلاغ می‌شود.

نصرزاده در خصوص اینکه استقلالی‌ها فردا قرار است راهی هیات فوتبال شوند گفت: حتما تا آیین نامه ابلاغ شود یکی دو تیم این کار را انجام می‌دهند. البته این  کار واقعا بی معنی به نظر می رسید، یعنی چه که بازیکن به هیات فوتبال برود و در دفتر انگشت بزند و آن را نشان دوربین ها بدهد. باشگاه ها طبق قانون تجارت به ثبت رسیده‌اند و برای ثبت قراردادها دارای مسئولیت مستقیم هستند. هر اتفاقی هم بیفتد تبعاتش بر عهده خودشان است.

وی تاکید کرد: اینکه هیات فوتبال بگوید بازیکنان باید برای ثبت قرارداد به آنجا بروند اصلا کار درستی نبود.آنها فقط می‌توانند در سربرگی به نمایندگی از فدراسیون فوتبال یک تائید انجام بدهند و آن سربرگ را به باشگاه ها ارسال کنند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها