درخشان: برخی اقدامات استقلال و سپاهان منسوخ شده است/ وقتی در صدر جدول بودند همه چیز گل و بلبل بود

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، برخی اقدامات دو باشگاه استقلال و سپاهان در فوتبال ایران منسوخ شده است.

درخشان: برخی اقدامات استقلال و سپاهان منسوخ شده است/ وقتی در صدر جدول بودند همه چیز گل و بلبل بود

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، برخی اقدامات دو باشگاه استقلال و سپاهان در فوتبال ایران منسوخ شده است. 

حمید درخشان با اشاره به چالش‌هایی که در دو سه هفته اخیر میان سه مدعی قهرمانی در لیگ برتر به وجود آمده است، گفت: متأسفانه در فوتبال ما عادت بدی به وجود آمده است که هر تیمی از رسیدن به اهدافش جا می‌ماند دنبال این است تا بتواند برای رقیبانش حاشیه درست کند و این اصلاً خوب نیست. در حال حاضر پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد، ولی حریفان این تیم با روش‌های مختلف می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند و البته این مسائل در خیلی از تیم‌های دیگر هم دیده می‌شود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: در لیگ امسال هم استقلال و هم سپاهان در صدر جدول قرار گرفتند. آن زمان همه چیز برای‌شان گل و بلبل بود، صحبتی نمی‌کردند و اعتراضی هم نداشتند. چرا وقتی پرسپولیس به صدر جدول رفت اعتراض‌ها و اقدامات آنها شروع شد تا این تیم را به حاشیه ببرند؟ این مسائل به هیچ عنوان درست نیست و فکر می‌کنم استقلال و سپاهان باید دنبال برطرف کردن نقاط ضعف‌شان در زمین مسابقه باشند، نه اینکه در بیرون از زمین برای حریف حاشیه درست کنند. 

وی همچنین تصریح کرد: تا چند هفته پیش آرسنال شانس اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بود، ولی منچسترسیتی در بازی مستقیم این تیم را شکست داد و در نهایت حالا کار به جایی رسیده که آنها شانس اول قهرمانی هستند. استقلال هم می‌توانست با شکست دادن پرسپولیس در دربی شانس قهرمانی‌اش را بیشتر کند، ولی آنها شکست خوردند و حالا که از قهرمانی دور شده‌اند قصد دارند با روش‌های مختلف تیم صدرنشین را به حاشیه ببرند. من معتقدم برخی از اقدامات استقلال و سپاهان در فوتبال منسوخ شده است و آنها باید به فکر برطرف کردن نقاط ضعف‌شان باشند. شما می‌بینید که پرسپولیس شش هفت بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته است و قطعاً این بردها تصادفی یا شانسی نیست.

درخشان در پایان یادآور شد: متأسفانه در فوتبال ایران اتفاقاتی رخ می‌دهد که اصلاً قشنگ نیست. شما می‌بینید که در کنفرانس‌های مطبوعاتی اکثر مربیان دو کلمه در مورد مسائل فنی فوتبال صحبت نمی‌کنند و همه حرف‌ها فقط اختصاص به حاشیه‌ها و جنجال‌ها دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها