علیزاده: مقابل پرسپولیس مساوی به درد ما نمی‌خورد و برای برد بازی می‌کنیم

ما توجهی به شرایط پرسپولیس نداریم و باید روی تیم خودمان تمرکز کرده و با انجام یک بازی کم‌اشتباه به برد برسیم.

علیزاده: مقابل پرسپولیس مساوی به درد ما نمی‌خورد و برای برد بازی می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر تأکید کرد، شاگردان امیر قلعه‌نویی در دیدار فردا مقابل پرسپولیس تنها در پی کسب پیروزی و سه امتیاز خواهند بود. 

علیرضا علیزاده درباره وضعیت تیمش برای دیدار با پرسپولیس گفت: با لغو بازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم کار ما کمی سخت شد و در واقع بعد از تعطیلی لیگ برتر فقط یک بازی انجام داده‌ایم. با این حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اگر پرسپولیس را شکست بدهیم با یک بازی کمتر به صدر جدول می‌رویم و وضعیت گل‌گهر عالی خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه خاطر نشان کرد: بدون شک بازی سختی در پیش خواهیم داشت، چون پرسپولیس تیم باکیفیتی است و آنها هم می‌خواهند در این بازی به برد برسند. با این حال تیم ما هم شخصیت خوبی از خودش در فوتبال ایران نشان داده است و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و به هیچ عنوان مساوی در این بازی به دردمان نمی‌خورد. ما می‌خواهیم تا پایان لیگ در کورس قهرمانی باشیم، بنابراین باید پرسپولیس را شکست بدهیم.

«قبول داری رفتن یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته می‌تواند به سود گل‌گهر باشد؟»،‌ وی در پاسخ به این پرسش گفت: طبیعتاً لوکادیا بازیکن بسیار باکیفیتی است و جدایی او تأثیر منفی در پرسپولیس گذاشته، ولی این را باید در نظر گرفت که دیگر بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی دارند و مطمئناً همه آنها انگیزه خواهند داشت تا بتوانند در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرند. ما توجهی به شرایط پرسپولیس نداریم و باید روی تیم خودمان تمرکز کرده و با انجام یک بازی کم‌اشتباه به برد برسیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها