استقلال نشان داد به گزاف صدرنشین لیگ برتر نیست

الهامی: تصمیم داور درست بود و پنالتی نشد!

مطمئناً مظفری‌زاده برای جذب فالوور می‌گوید پنالتی بود و علی خسروی نیز خواهد گفت پنالتی شیک!

الهامی: تصمیم داور درست بود و پنالتی نشد!

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت که حریف امروز تیمش به گزاف صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر نیست. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ساکت الهامی پس از تساوی نساجی مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت:  یک فوتبال باکیفیت را امروز شاهد بودیم. استقلال نشان داد به گزاف صدرنشین لیگ برتر نیست. دو تیم با تفکر برد وارد زمین شدند و هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند. شرایط بازی کاملاً نشان می‌داد دو تیم جز برد چیزی را نمی خواستند. به بچه‌های تیم می‌توانم افتخار کنم که در مقابل تیمی که 21 هفته است نباخته، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم شرایط بر وفق مراد ما نبود و به خاطر دو خطای پیاپی متین کریم‌زاده و اخطار گرفتن او، مجبور به تعویض اجباری شدیم. مهرداد عبدی هم مصدوم بود و ریسک کردیم و او  را بازی دادیم که متأسفانه دوباره مصدوم شد. بازی هر چه به جلوتر رفت، باد شدیدتر شد و در 20 دقیقه انتهایی شرایط به ضرر ما بود و حتی اجازه نمی‌داد وارد زمین حریف شویم. استقلال از این حربه استفاده کرد و رو به بازی مستقیم آورد و روی این بازی مستقیم یکی دو موقعیت شوت برای گلزنی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: بازی آنقدر جذاب بود که هم ما می‌توانستیم از بازی برنده بیرون بیایم و هم استقلال. به این بازی خوب باید داوری خوب صفایی و کمک‌های ایشان ابوالفضلی و سلطانی را اضافه کنیم. بابت این قضاوت خوب به آنها تبریک می‌گویم. صفایی نشان داد چقدر توانمندی دارد و نمی‌دانم چرا در میادین بین‌المللی از آنها استفاده نمی‌کنند. این داور و برادران حیدری می‌توانند دربی را قضاوت کنند.

الهامی راجع به اشتباه داور در دقایق پایانی و نگرفتن پنالتی حقیقی روی ارسلان مطهری خاطر نشان کرد: صفایی در پنج متری صحنه بود و من نیز به خاطر اینکه این سمت زمین بودم، دیدم اول ارسلان مطهری دایو کرد. هر چه کارشناسان داوری بگویند قبول می‌کنم به جز دو نفر سعید مظفری‌زاده و علی خسروی، اما این صحنه پنالتی نبود! به خاطر همین می‌گویم صفایی بهترین قضاوت را کرد.

وی ادامه داد: مطمئناً مظفری‌زاده برای جذب فالوور می‌گوید پنالتی بود و علی خسروی نیز خواهد گفت پنالتی شیک! تهیه کننده فوتبال برتر انسان خوبی است، اما باید بازنگری کند. او و مجموعه‌اش 95 درصد سالم هستند، اما این برنامه برای دوست داشتن نیست و برای همه مردم ایران است. ما، پرسپولیس، استقلال و سپاهان همه حق داریم و نباید برای چند تیم خاص نظر داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها