کرمانی مقدم: زوج عبدی- آل کثیر برای خط حمله ایده‌آل هستند/ گولسیانی باز هم می‌تواند در دربی دبل کند

پرسپولیس مقابل مس کرمان هم بسیار خوب و هجومی بازی کرد و موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی روی دروازه مس خلق کرد .

مرتضی کرمانی مقدم، هافبک - مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است بعد از شکستی که تیم محبوبش مقابل سپاهان داشت مقابل بقیه حریفانش نمایش خوبی داشته و امیدواری‌ها را در رابطه با قهرمانی‌اش بیش از پیش افزایش داده است. پس از برد پرسپولیس مقابل مس کرمان و دربی پیش رو با مرتضی کرمانی مقدم گفت و گویی داشتیم.

 

در ابتدا از تیم داماش صحبت کنیم که به اتفاق فرشاد پیوس مسئولیت و مربیگری آن تیم را قبول کردید.

بله تاکنون دو بازی تیم داماش زیر نظر ما بازی کرده و در این دو بازی به یک برد و یک تساوی دست یافته است و خیلی امیدواریم با دو برد در بازی‌های آینده‌مان ان‌شاءالله شرایط را برای صعود داماش به مسابقات دسته یک فراهم سازیم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

   در خصوص برد پرسپولیس مقابل مس کرمان چه صحبتی دارید؟

پرسپولیس پس از باخت مقابل سپاهان در بقیه بازی‌هایش خیلی خوب کار کرده چه بسا که شاهد بودیم در دو هفته اخیر حریفانش را چه در بازی‌های داخل خانه و چه در خارج از خانه با نتیجه‌ای پر گل شکست داده که این امر نشان از قدرت پرسپولیس و اوج‌گیری مجددش داشته است.

 پرسپولیس مقابل مس کرمان هم بسیار خوب و هجومی بازی کرد و موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی روی دروازه مس خلق کرد که این مسأله نشانه خوبی است و مشخص می‌کند بازیکنان میل زیادی به پیروزی و برد پر گل در هر بازی دارند. بازیکنان پرسپولیس مقابل مس قبل از دربی به سه امتیاز با ارزش رسیدند که خیلی مهم بود اما وقتی موقعیت زیاد خلق می‌کنند باید از آن فرصت‌ها هم به نحو احسن استفاده کنند تا به لحاظ تفاضل و گل زده هر چه می‌توانند شرایط خودشان را ارتقا دهند.

 در مورد گولسیانی، مدافع پرسپولیس که مقابل مس خیلی خوب پنالتی زد و یکی از دلایل پیروزی بود چه صحبتی دارید؟

گولسیانی مدافع خیلی خوب و حرفه‌ای است که در کار دفاعی عالی کار می‌کند و در گلزنی و پنالتی زدن هم عملکرد خیلی خوبی داشته است. او یکی از خریدهای خیلی خوب پرسپولیس بوده و ارزش‌های خودش را ثابت کرده است.

 به نظرتان گولسیانی در دربی برگشت هم می‌تواند موفق شود و مثل دربی رفت گل بزند؟

مهم برد پرسپولیس در دربی است و به نظرم فرقی نمی‌کند چه بازیکنی گل بزند هر چند گولسیانی تاکنون گل‌هایی زده که خیلی ارزشمند بوده و به نوعی ثابت کرده او در هر بازی توانایی گل زدن را دارد. جدا از گلزنی، او ثابت کرده یک پنالتی‌زن تمام عیار است از این رو باز هم توانایی دبل کردن و تکرار کاری که در دربی رفت کرد را دارد. به نظرم پرسپولیس باید در دربی برنده شود. در واقع حتماً مسیر قهرمانی پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال میسر خواهد شد و مساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد و فقط سپاهان از تساوی خوشحال شده و سود خواهد برد.

چقدر به قهرمانی پرسپولیس با توجه به چهار بازی که باقی مانده امیدوارید؟

به نظرم با روندی که پرسپولیس در چند بازی اخیرش داشته شانس خوبی برای پیروزی در دربی خواهد داشت و با پیروزی در دربی مسیر خودش را برای قهرمانی در لیگ بیش از پیش هموار خواهد کرد.

 در جام حذفی شرایط را برای موفقیت پرسپولیس چگونه ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم جدا از اینکه پرسپولیس در لیگ شانس قهرمانی دارد در جام حذفی نیز بازیکنان و یحیی که نشان داده در قهرمانی جام حذفی تخصص دارد قادر هستند در آن جام هم قهرمان شوند و به نوعی حتی در قهرمانی دبل کنند.

 در بین مهاجمان پرسپولیس فکر می‌کنید کدامیک برای قرار گرفتن در پیشانی خط حمله بهترین زوج هستند؟

جدا از دیاباته که دائماً مصدوم می‌شود و انگار که برای تفریح به پرسپولیس آمده چهار مهاجم دیگر پرسپولیس همگی مهاجمان خوبی هستند خصوصاً عبدی که در این هفته‌ها عالی کار کرده و بسیار با انگیزه نشان داده است. هر چند عبدی باید درون محوطه جریمه حریفان بی‌رحم‌تر و کمی هم خودخواه باشد تا به نوعی موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند. برای قرار گرفتن در خط حمله زوج عبدی و آل کثیر بهترین هستند و به نظرم عمری هم پشت این دو مهاجم قدرت بیشتری به خط حمله پرسپولیس خواهد داد و با دریبل‌ها و قدرت نفوذی عالی‌اش خط حمله پرسپولیس را به شکل خیلی خوبی تغذیه خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها