پیغام عیسی آل کثیر به یحیی گل محمدی؛ می خواهم در دربی بازی کنم!

باید منتظر بود و دید چه زمانی پای عیسی آل کثیر به گلزنی باز شده و او اولین گلش را در لیگ 22 در کدام بازی به ثمر خواهد رساند.

پیغام عیسی آل کثیر به یحیی گل محمدی؛ می خواهم در دربی بازی کنم!

عقربه های ساعت دقیقه 83 بازی پرسپولیس و مس کرمان را نشان می داد که تابلوی تعویض کمک داور چهارم بالا رفت و با تشخیص یحیی گل محمدی، عیسی آل کثیر به جای مهدی ترابی سه اخطاره راهی میدان شد.

تنها یک دقیقه برای این مهاجم 33 ساله کافی بود تا روی پاس فوق العاده وحید امیری با مدافع مس کرمان کورس بگذارد و در حالی که در آستانه گلزنی بود، سرنگون شده و کوپال ناظمی بلافاصله با دست نقطه پنالتی را نشان دهد.

اتفاقی که نشان داد عیسی آل کثیر دوران افت خود را به پایان رسانده و در هفته های آخر لیگ آماده درخشش در ترکیب سرخ هاست و این در آستانه دربی بهترین خبر برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس است که کنار مهدی عبدی، عیسی آل کثیر را هم سرحال می بیینند.

جالب اینجاست این صحنه باز هم در دقیقه 88 تکرار شد و دوباره از همان نقطه وحید امیری با یک پاس طولی زیبا، آل کثیر را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه محکم او پس از برخورد به تیر دروازه مس کرمان به بیرون رفت.

موقعیت هایی که نشان می داد عیسی آل کثیر چه انگیزه زیادی برای بازی با استقلال و قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس برای این بازی بزرگ دارد و باید دید درنهایت یحیی گل محمدی که با در اختیار داشتن 5 مهاجم آماده و سر حال یکی از خوشبخت ترین سرمربیان لیگ است در نهایت از میان شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و محمد عمری کدام زوج را برای دیدار حیثیتی با استقلال در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.

باید منتظر بود و دید چه زمانی پای عیسی آل کثیر به گلزنی باز شده و او اولین گلش را در لیگ 22 در کدام بازی به ثمر خواهد رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها