مجتبی محرمی: تکلیف قهرمان لیگ در داربی مشخص می‌شود

پرسپولیس با بازی خوبی که برابر مس کرمان داشت، در حال حاضر آماده بازی با تیم استقلال است.

مجتبی محرمی: تکلیف قهرمان لیگ در داربی مشخص می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون تکلیف قهرمان در داربی مشخص می‌شود قطعا شاهد بازی زیبا و جذابی از دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهیم بود و این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است.

مجتبی محرمی در ارزیابی از وضعیت پرسپولیس قبل از داربی اظهار کرد: پرسپولیس با بازی خوبی که برابر مس کرمان داشت، در حال حاضر آماده بازی با تیم استقلال است.

او گفت: پرسپولیس در چند بازی پیش رو باید تلاش کند امتیاز از دست ندهد تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد. البته الان شرایط خوبی دارد و اگر مشکلی پیش نیاید قطعا برای قهرمانی پیش خواهد رفت.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی برابر مس کرمان کمک می‌کند تا پرسپولیس با شرایط بهتری به مصاف استقلال برود، خاطرنشان کرد: صد درصد، با نتایج خوبی که پرسپولیس طی چند بازی اخیر خود گرفته، بازیکنان مصمم هستند بازی خوب و جذابی را برابر استقلال داشته باشند.

داربی حتما گل‌ خواهد داشت

محرمی همچنین درباره این پرسش که همیشه گفته شده استقلال و پرسپولیس برای مساوی به مصاف هم می‌روند، اما تساوی در این دیدار به سود سپاهان خواهد بود، آیا این موضوع به ارائه یک بازی خوب کمک خواهد کرد، گفت: قطعا همین طور خواهد بود و هیچ تیمی در این دیدار بدون گل از زمین خارج نمی‌شود، چون تکلیف قهرمان در داربی مشخص می‌کند. قطعا شاهد بازی زیبا و جذابی از دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهیم بود و از حساسبت بالایی برخوردار است.

او در پاسخ به این پرسش که سال گذشته چون پرسپولیس نتوانست برنده دیدار داربی باشد، جام را از دست داد، آیا تجربه آن بازی به پرسپولیس کمک می‌کند، افزود: چون پرسپولیس به سه امتیاز بازی داربی نیاز دارد قطعا شاهد بازی هجومی و متفاوت از سایر دیدارهای داربی خواهیم بود.

پریرا بازیکن حرفه‌ای نیست

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان در ارزیابی از عملکرد «پریرا» بازیکن خارجی تیم پرسپولیس، خاطرنشان کرد: عملکرد این بازیکن تا جا بیفتد کمی طول می‌کشد، البته در کل بد نبوده اما انتظارها را تا به امروز برآورده نکرده و بازیکنی حرفه‌ای نیست و عملکردش متوسط بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها