رضاوند: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است

رضاوند: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است

رضاوند: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است

آرش رضاوند پس از حضور در هیات فوتبال استان تهران در مورد حضور در تیم استقلال و شرایط حال حاضر این تیم گفت: خدا را شکر توانستم در استقلال باشم، همه چیز خوب است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه استقلال چندین سال است که به قهرمانی نرسیده و آیا جوان‌تر شدن تیم به قهرمانی در فصل جدید کمک می‌کند، گفت: به نظرم این سوال را باید کادر فنی جواب بدهد. این کار زمان‌بر است چون بازیکنان عوض شده‌اند، اما در کل شرایط خوبی داریم. مربی بزرگی داریم، برای قهرمانی الان نمی‌شود پیش بینی کرد، اما استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است. البته تیم‌های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس هم مدعی قهرمانی هستند و برای همین سال سختی را پیش رو داریم.

هافبک تیم استقلال در خصوص مصدومیتی که مدتی پیش دچار آن شده بود گفت: مشکل خاصی وجود نداشت، من فردای همان روز که مصدوم شدم تمرین کردم و الان هم مشغول تمرین هستم، فقط کادر فنی صلاح دیدند که بازی نکنم.

رضاوند در مورد اینکه کادر فنی در چه پستی از او استفاده خواهد کرد، گفت:‌ تازه در ابتدای فصل قرار داریم و باید صبر کنیم تا بازی‌های رسمی شروع شود. ما بازی‌های دوستانه زیادی هم انجام ندادیم اما به هر حال در پست‌های هافبک پشت مهاجم و هافبک دفاعی بازی کردم.

هافبک تیم استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود به علت بدهکار بودن باشگاه استقلال ثبت قراردادها در حال حاضر قانونی نیست، گفت: من در مورد این سوال نمی‌توانم جوابگو باشم، بهتر است آقای زرینچه در این مورد صحبت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها