ستار همدانی : حاشیه‌ها به استقلال ضربه زد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه حاشیه ها این تیم را از مسیر اصلی اش دور کرد و به آبی پوشان ضربه زد.

ستار همدانی : حاشیه‌ها به استقلال ضربه زد

ستار همدانی  گفت: با آمدن استراماچونی شرایط استقلال نسبت به گذشته بهتر شده، او نشان داد که وارد حاشیه ها نخواهد شد و تمام تمرکزش بر این است که بتواند یک تیم موفق را در لیگ نوزدهم روانه مسابقات کند. یکی از امتیازات مثبت استراماچونی برخورد قاطع با بازیکن سالاری است و او به کسی اجازه نخواهد داد هر کاری که دلش خواست انجام دهد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص حضور دیاباته مهاجم جدید استقلال گفت: او یک بازیکن صاحب نام و شناخته شده است که فکر می کنم بتواند نیاز فنی استراماچونی را برطرف کند. در طول فصل گذشته استقلال فاقد یک تمام کننده بود و این موضوع ضربه زیادی به استقلال زد. هواداران از اینکه تیم شان ۶ سال است که به قهرمانی دست پیدا نکرده خسته شده اند و یکی از دلایلی که استقلال نتوانسته به قهرمانی دست پیدا کند سوءمدیریت در این باشگاه بوده است. در دو فصل گذشته استقلال به دلیل از دست دادن زمان نقل وانتقالات ضربه بدی خورد و این تجربه تلخ بازهم در حال تکرار است.

وی تاکید کرد: پاتوسی که می توانست در فصل جاری نقش تعیین کننده ای در استقلال داشته باشد به خاطر مشکلات مدیریتی به راحتی از استقلال جدا شد و حالا به بن یاس امارات رفته تا زیر نظر شفر سرمربی سابق آبی پوشان بازی کند. این نشان دهنده آن است که مدیریت استقلال ثبات ندارد و هنوز نتوانسته حرف هایی را که بر زبان آورده عملی کند. متاسفانه مدیران استقلال در طول این چند وقت گذشته بازیکنان خوب و بزرگی را از د ست دادند و این نشان می دهد آنها نگاه عمیقی به موضوعات مهم ندارند و تنها به دنبال اجرای برنامه های کوتاه مدت هستند.

همدانی تاکید کرد: به عنوان مثال در حالی که می توانستیم با اندک مبلغی مساله پروپئیچ را حل کنیم حالا باید بعد از گذشت مدت ها به او ۴۵۰ هزار دلار بدهیم تا استقلال دچار محرومیت نشود و این نشان دهنده آن است که ضعف های بسیاری در باشگاه بزرگ استقلال به دلیل عدم مدیریت صحیح به وجود آمده است.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که شفر با بردن پاتوسی به بن یاس انتقام بدی از باشگاه استقلال گرفت، گفت: موافق این صحبت نیستم اگر مدیران استقلال زودتر این کار را انجام می دادند هیچ وقت دست شفر به پاتوسی نمی رسید اما تعلل آنها باعث شد که این بازیکن خوب که برای شفر کاملاً شناخته شده بود به راحتی او را جذب کرده و صاحب یک هافبک خلاق و باتجره باشد.

وی در خصوص لیست ورودی و خروجی استقلال هم گفت: متاسفانه نزدیک به ۱۵ بازیکن از استقلال جدا شدند و باز هم این موضوع نشانگر ضعف مدیریت در استقلال است که نتوانست قبل از پایان فصل با بازیکنان صحبت کرده و قرارداد آنها را تمدید کند. این اتفاق باعث شده استقلال نفرات زیادی نداشته باشد و اگر خدایی نکرده به خاطر مسائل پروپئیچ از پنجره نقل و انتقالات محروم شویم باید دست به دامان بازیکنان جوان و کم تجربه تیم های امید و جوانان بشویم که این می تواند به استقلال ضربه بدی بزند.

وی در خصوص انتظار هواداران از استراماچونی برای قهرمانی گفت: هواداران حق دارند که بخواهند تیم شان قهرمان شود اما نمی شود به این مربی فشار زیادی آورد، او مطمئناً تمام تلاش خود را انجام خواهد داد و هواداران هم باید تحت هر شرایطی وضعیت او را درک کرده و از استراماچونی و تیمش حمایت کنند.

همدانی درباره آینده استقلال هم گفت: به عنوان یک استقلالی باتعصب دوست دارم این تیم قهرمان شود اما با شرایطی که می بینم خیلی به آینده امیدوار نیستم و تنها آرزو می کنم آبی پوشان بتوانند بدون حاشیه عملکرد موفقی داشته باشند.

هافبک پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که شانس چه تیم هایی را در لیگ نوزدهم برای قهرمانی بیشتر می بینید گفت: معمولاً تیم های زیادی در لیگ ما شانس قهرمانی ندارند اما فکر می کنم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان گزینه های اصلی قهرمانی در لیگ باشند ضمن اینکه شاید پدیده هم بتواند خود را به جمع مدعیان اضافه کند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها