بازی‌های دوستانه، نگرانی مهم قلعه نویی برای تیم ملی

امیر قلعه‌نویی نگران بازی‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیاست.

بازی‌های دوستانه، نگرانی مهم قلعه نویی برای تیم ملی

سرمربی تیم ملی که در فیفادی قبلی از انجام بازی با روسیه و کنیا راضی به نظر می‌رسید، برای خرداد ماه که باز هم روزهای فیفا را در پیش داریم، نگران بازی‌های تدارکاتی است.

در شرایط فعلی کمتر تیمی حاضر می‌شود با ایران مسابقه بدهد و همین مسأله ذهن امیر را درگیر کرده است. البته تلاش‌های فدراسیون ادامه دارد و با توجه به این‌که ایران یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی بود، فدراسیونی‌ها ناامید نیستند اما به هر حال قلعه‌نویی برنامه خاصی برای تیم ملی دارد و می‌گوید ایران باید قبل از جام ملت‌های آسیا چند دیدار تدارکاتی خوب برگزار کند.

تا دی ماه که جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود  فرصت زیادی باقی مانده اما به هر حال تیم ایران نیاز دارد با حریفانی مشابه ژاپن، کره جنوبی و استرالیا پیکار کند. قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد تیم ملی کشورمان حتما مقابل رقبای اروپایی هم قرار بگیرد و در عین حال تیمش را به مصاف رقبایی بفرستد که سبک فوتبالشان به تیم‌های شرق آسیا شباهت دارد.

 

 

در مورد تیم ملی این خبر را هم شنیدیم که برای اردوی خردادماه احتمال دعوت از ۵ بازیکن جدید به اردو وجود دارد. بازیکنان آماده لیگ برتری که در اردوی قبلی حضور نداشتند اما می‌توانند با درخشش در مسابقات لیگ برتر توجه امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها