شاید یک گلر موفق جانشین عابدزاده شود!

همگان در انتظار اعلام نام دروازه‌بانان دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی بعد از اتمام جام جهانی هستند.

شاید یک گلر موفق جانشین عابدزاده شود!

امیر قلعه‌نویی برای انتخاب چهارمین دروازه‌بان فهرست تیم ملی، بازیکنان پرشماری را در مقابل خود می‌بیند؛ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امیر عابدزاده دیگر دروازه‌بان تیم ملی بود که به نظر می‌رسد دور بودن عابدزاده از روزهای اوج خود باعث شده تا این دروازه‌بان باتجربه که در لالیگای ۲ مشغول به فعالیت است، شانس بالایی برای حضور در فهرست تیم ملی در فیفادی پیش‌رو و برای مصاف با تیم‌های ملی روسیه و کنیا نداشته باشد و همین مسئله باعث شده تا درباره چهارمین انتخاب قلعه‌نویی ابهاماتی مطرح باشد.

محمدرضا اخباری که تا پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ در فهرست تیم ملی بود اما از سفر به قطر بازماند، به دلیل مصدومیت دور از شرایط آرمانی است و این مسئله باعث شده تا اخباری شانسی برای حضور در اردوی پیش‌رو نداشته باشد. در غیاب اخباری و احتمالا عابدزاده، گزینه‌های باتجربه و جوانی مختلفی در مقابل امیر قلعه‌نویی قرار دارند که مشخص نیست انتخاب این سرمربی باتجربه چه کسی خواهد بود.

حسین پورحمیدی با ۱۳ کلین‌شیت برترین دروازه‌بان فصل است و دور از ذهن نیست که این دروازه‌بان جوان اما باتجربه بتواند برای اولین‌بار حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کند. در کنار پورحمیدی، حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب‌آهن اصفهان و حامد لک دروازه‌بان مس رفسنجان از دیگر دروازه‌بانان آماده لیگ بیست‌ودوم هستند و می‌توان به این فهرست، نام محمدرضا خالدآبادی پدیده جوان تیم هوادار تهران را هم اضافه کرد.

در میان اسامی مطرح شده به نظر می‌رسد که پورحمیدی شانس بیشتری برای حضور در اردوی ملی داشته باشد و احتمالاً او برای اولین‌بار می‌تواند در فهرست بازیکنان منتخب تیم ملی قرار گیرد و شاید حتی بتواند اولین بازی ملی خود را هم در فیفادی پیش‌رو تجربه کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها