مدیر تراکتور: سپاهانی‌ها باختند و بهانه می‌آورند/ سال بعد برای قهرمانی خواهیم جنگید

ان‌شاءالله هفته هم بتوانیم ملوان را شکست دهیم و یکی از رتبه‌های بالای جدول را به دست بیاوریم.

 مدیر تراکتور: سپاهانی‌ها باختند و بهانه می‌آورند/ سال بعد برای قهرمانی خواهیم جنگید

مدیر تیم فوتبال تراکتور در واکنش به اعتراض سپاهانی‌ها به قضاوت حسن اکرمی گفت: اینها بهانه باخت است و سپاهانی‌ها نمی‌خواهند شکست را گردن بگیرند.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان رباره پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل سپاهان اظهار داشت: این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که از تیم حمایت کردند و ما هم توانستیم با این برد از آنها تشکر کنیم. تیم ما رفته رفته خوب بازی می‌کند و نتایج خوبی هم می‌گیرد. ما اگر در دو بازی مقابل مس و پرسپولیس بدشانسی نمی‌آوردیم الان می‌توانستیم برای قهرمانی بجنگیم.

وی ادامه داد: از وقتی خمس آمده است بازیکنان انگیزه گرفتند و هر کسی هم به زمین می‌رود با جان و دل بازی می‌کند. من امیدوارم با تاکتیک‌هایی که خمس پیاده و نمایشی که تیم‌مان ارائه می‌کند؛ اگر امسال هم نتوانیم سال بعد بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم. در فصل جاری تلاش ما برای کسب یکی از چهار رتبه بالای جدول خواهد بود و سال بعد برای قهرمانی خواهیم جنگید.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره اعتراض باشگاه سپاهان و ژوزه مورایس به داوری تصریح کرد: ما از ابتدای فصل گفتیم VAR بیاید و تیمی متضرر نشود. در بازی رفت مقابل همین سپاهان مدافع آنها آرش قادری را زد، ولی داور صحنه را ندید. اینها بهانه باخت است و نمی‌خواهند شکست را گردن بگیرند. من باز هم به تیم خودمان تبریک می‌گویم. سپاهان تیم خیلی خوبی است و ما توانستیم آنها را در زمین ببریم.

ذوالمجیدیان درباره برطرف شدن اختلافات میان پاکو خمس و ریکاردو آلوز و حضور این بازیکن در ترکیب تراکتور مقابل سپاهان توضیح داد: مورد خاصی نبود. تیم ما کاملاً حرفه‌ای است و آلوز چند روز دیر به تمرینات آمده بود و بدنش برای بازی قبل آماده نبود. ضمن اینکه بازی با نفت مسجدسلیمان حساسیتی نداشت و ما به راحتی پیروز شدیم، اما بازی با سپاهان خیلی مهم بود. خمس حرفه‌ای است و حرفه‌ای فکر می‌کند. از وقتی آمده تیم ما روی زمین بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم. اصلاً این مسائل نیست و مورد خاصی بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله هفته هم بتوانیم ملوان را شکست دهیم و یکی از رتبه‌های بالای جدول را به دست بیاوریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها