نصرتی: مقابل سپاهان منتظر حضور پرشور هواداران هستیم

بدون شک ما از حمایت هواداران در این بازی بهره خواهیم برد و منتظر حضور پرشور هواداران در استادیوم هستیم.

نصرتی: مقابل سپاهان منتظر حضور پرشور هواداران هستیم

مربی تیم فوتبال تراکتور از انگیزه بازیکنان این تیم برای رویارویی با سپاهان یاد کرد و مدعی شد آنها آماده خلق روزی بزرگ هستند.

محمد نصرتی در مورد شرایط تراکتور بعد از برد مقابل نفت مسجدسلمان اظهار داشت: ما سال جدید را با یک برد خوب شروع کردیم و البته تمرینات خوب و منظمی را هم قبل از این بازی پشت سر گذاشته بودیم. همیشه یک نتیجه خوب از دل تمرینات خوب و منظم بیرون می‌آید و این یکی از بهترین بردهای چند سال اخیر بود. حالا هم خودمان را آماده بازی با سپاهان می‌کنیم.

وی با اشاره به رویارویی با تیم صدرنشین لیگ تأکید کرد: زمانی که فوتبال بازی می‌کردم همیشه برای حضور در چنین بازی‌هایی لحظه‌شماری می‌کردم. من مطمئنم که بازیکنان تراکتور هم منتظر شروع این مسابقه هستند تا کیفیت خوب‌شان را نشان دهند. آنها می‌خواهند در این بازی یک روز بزرگ را رقم بزنند و امیدوارم برابر سپاهان به برد برسیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره انجام بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و اینکه تراکتوری‌ها در هفته‌های گذشته از کیفیت چمن این ورزشگاه انتقاد کرده بودند‌، گفت: طبیعتاً کیفیت زمین چمن ورزشگاه بنیان دیزل بهتر از ورزشگاه یادگار امام (ره) است، ولی شرایط زمین چمن ورزشگاه یادگار هم نسبت به زمستان بهتر شده است. بدون شک ما از حمایت هواداران در این بازی بهره خواهیم برد و منتظر حضور پرشور هواداران در استادیوم هستیم. امیدوارم با حمایت آنها سه امتیاز را بگیریم.

نصرتی راجع به اختلافی که میان خمس و آلوز پیش آمده بود، تصریح کرد: این یک موضوع درون خانوادگی بود که حل شد و حالا آلوز با ما تمرین می‌کند. او در صورت صلاحدید خمس می‌تواند به میدان برود و مشکلی برای بازی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها