بوحمدان: فولاد با منصوریانروزهای خوبی را تجربه خواهد کرد

هر اتفاقی که در جام حذفی با گل گهر برای ما افتاد را باید فراموش کنیم. متاسفانه در بازی جام حذفی داور تصمیماتی گرفت که روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

بوحمدان:  فولاد با منصوریانروزهای خوبی را تجربه خواهد کرد

حمید بوحمدان هافبک تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی این تیم برابر نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بیان کرد: بازی خیلی سختی بود. نساجی تیم بزرگ و قابل احترامی است و فصل گذشته موفق شد قهرمان جام حذفی باشد. متاسفانه این تیم در بازی های اخیر نتوانسته بود نتیجه لازم را کسب کند و در شرایط روحی خوبی قرار نداشتند، به همین خاطر این تیم به دنبال آن بود تا در بازی برابر ما بتواند نتیجه بگیرد و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد.

وی افزود: خدا را شکر با توجه به پیروزی که در هفته پیش برابر پیکان داشتیم با شرایط خوبی در این بازی حاضر شده ایم و از همان دقایق نخست توانستیم خود را به حریف تحمیل کنیم و در پایان با یک نتیجه خوب توانستیم به در خانه به یک سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنیم و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

هافبک خوزستان در خصوص اعتراض هواداران این تیم و همچنین موضع گیری آنها علیه سرمربی این تیم گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، شرایط تیم جوری بود که انتظارات از فولاد بالا بود. هم هواداران و هم خود ما بازیکنان و عوامل باشگاه با توجه به کیفیت بالایی که بازیکنان داشتند پیش بینی می کردیم بتوانیم در جمع مدعیان حضور داشته باشیم اما متاسفانه شرایط جوری رقم خورد که باب میل هیچکس نبود و ما نتوانستم نتیجه خوبی بگیرم و از همین رو شرمنده هواداران هستیم.

بوحمدان اظهار داشت: همیشه نواقص بوده و هست و انتقادات وارد است. اما بهتر است هواداران صبر داشته باشند و از تیم حمایت کنند ما در این مدت نتایج بهتری گرفته ایم و شرایط تیم فرق کرده است. شب گذشته تراکتور با حمایت هواداران خود موفق شد سپاهان را که در صدر جدول قرار داشت شکست دهد. هر تیمی دوست دارد که در خانه بازی کند تا هواداران از تیم خود حمایت کند و باعث افزایش روحیه آنها شوند. مردم اهواز بسیار مردم خوب و خون گرمی هستند و در این مدت که من در فولاد بودم همیشه به من لطف داشتند. ما در بازی‌های خانگی تمام تمرکز خود را روی بازی می گذاریم تا فولاد نتیجه بگیرد و آنها خوشحال شوند اما در مقاطعی که آنها علیه نیمکت شعار می دهند متاسفانه تاثیر منفی روی ما می گذارد و این به هیچ وجه خوب نیست.

وی در مورد همکاری مجدد با علیرضا منصوریان بیان کرد: من چندین سال در خدمت آقای منصوریان بودم و زیر نظر ایشان کار کردم. او مربی بزرگ و خوبی است و همیشه حامی ما بازیکنان بوده است. من در نفت، تراکتور و ذوب‌آهن در کنار ایشان کار کرده ام و مطمئن هستم او به فولاد کمک خواهد کرد همانگونه که تا الان کمک کرده و نتیجه تیم در این هفته های اخیر گواه این موضوع است. فولاد با منصوریان به طور حتم روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.

هافبک فولاد در پایان در خصوص بازی حساس این هفته این تیم برابر گل گهر سیرجان گفت: هر اتفاقی که در جام حذفی با گل گهر برای ما افتاد را باید فراموش کنیم. متاسفانه در بازی جام حذفی داور تصمیماتی گرفت که روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت. گل گهر تیم خوب و شایسته ای را در اختیار دارد اما ما در این بازی به دنبال پیروزی هستیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم تا فصل را در جایگاهی در خور نام فولاد و هواداران این تیم تمام کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها