حسینی: مقابل سپاهان برای خودمان بازی می‌کنیم نه استقلال و پرسپولیس/ دنبال رده چهارم جدول هستیم

ما مقابل سپاهان برای پرسپولیس و استقلال بازی نخواهیم کرد و تمام هدف‌مان این است که سه امتیاز را بگیریم.

حسینی: مقابل سپاهان برای خودمان بازی می‌کنیم نه استقلال و پرسپولیس/ دنبال رده چهارم جدول هستیم

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، مهمترین هدف آنها در فصل جاری کسب رتبه چهارمی است. 

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت تیم تراکتور گفت: از زمانی که آقای خمس هدایت تیم را برعهده گرفته همیشه شرایط تیم ما خوب بوده است و در دو مسابقه که شکست خوردیم به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و نیاز به این برد داشتیم تا از لحاظ روحی برای بازی با سپاهان آماده شویم.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: بازی سختی با سپاهان داریم و فرصتی برای اشتباه نخواهیم داشتم. ما در لیگ امسال دنبال این هستیم که با قرار گرفتن در رتبه چهارم به کار خودمان پایان دهیم و باید در شش بازی باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر سپاهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تصریح کرد: شرایط زمین چمن این ورزشگاه خوب نیست، ولی ما از حمایت هواداران در این بازی بهره می‌بریم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

حسینی در مورد اینکه پرسپولیس و استقلال به‌عنوان دو مدعی جدی قهرمانی چشم انتظار پیروزی آنها برابر سپاهان هستند‌، گفت: ما مقابل سپاهان برای پرسپولیس و استقلال بازی نخواهیم کرد و تمام هدف‌مان این است که سه امتیاز را بگیریم تا هواداران تراکتور و مردم آذربایجان را خوشحال کنیم. ما برای تراکتوری‌ها بازی خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها