سیلوا: باید بجنگیم تا قهرمان شویم/اختلاف با سپاهان نگران کننده نیست

این اختلاف نگران کننده نیست چون 10 بازی باقی مانده و می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

سیلوا: باید بجنگیم تا قهرمان شویم/اختلاف با سپاهان نگران کننده نیست

نیم فصل دوم سال گذشته بود که رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال پیراهن این تیم را بر تن کرد؛ زمانیکه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال جدا شدند. انتظار می‌رفت استقلال با جدایی این دو بازیکن در خط دفاع با چالش مواجه شود ولی سیلوا خیلی زود خودش را در استقلال نشان داد و تبدیل به یکی از عناصر مهم در خط دفاعی این تیم شد. سیلوا در این فصل هم یکی از مهره‌های مورد اطمینان ریکاردو ساپینتو است، او امیدوار است که در این فصل دومین قهرمانی پیاپی با استقلال را هم جشن بگیرد. سیلوا که معمولا ارتباط محدودی با رسانه‌ها دارد، دقایقی کوتاه با همشهری ورزشی گفت‌وگو کرد.

 

از بازی با پیکان شروع کنیم که روند خوب خودتان را در لیگ برتر ادامه دادید.

می‌دانستیم بازی بسیار سختی در پیش است اما هدف مهمی در این فصل داریم و برای رسیدن به آن باید در هر بازی آماده باشیم و فقط به برد فکر کنیم. همه تیم‌ها کیفیت خوبی دارند و هر چه مسابقات به سمت جلو  پیش می‌رود، کار سخت‌تر می‌شود. هدف ما چیزی جز گرفتن 3 امتیاز نبود که به آن رسیدیم، این یعنی یک قدم به جلوتر رفتن. حالا هم به بازی بعدی فکر می‌کنیم که باید با ملوان در جام حذفی روبرو شویم.

در مورد هدف ها صحبت کردی و حتما منظورت رسیدن به قهرمانی است؟

خب، استقلال تیم بزرگی است که سابقه روشنی در ایران و فوتبال آسیا دارد. از یک تیم بزرگ همه انتظار موفقیت دارند، خصوصا هواداران استقلال. ما باید بجنگیم تا به هدفمان برسیم.

فصل گذشته با استقلال قهرمان لیگ شدی، چقدر احتمال می‌دهی این اتفاق در لیگ امسال هم تکرار شود؟

اتفاق خوبی بود که فصل گذشته تجربه کردم. ما تیم خوبی داشتیم و با شایستگی به چیزی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم. امسال هم تیم خوبی داریم و تا اینجا 39 امتیاز گرفته‌ایم. 10 بازی دیگر هم باقی مانده که هر کدام از آنها اندازه یک فینال مهم است، ما برای رسیدن به موفقیت باید در هر بازی بجنگیم. می‌دانیم که بازی به بازی کار سخت‌تر می‌شود اما با همه توان برای کسب بهترین نتایج می‌جنگیم.

سپاهان و پرسپولیس رقیبان اصلی شما هستند. در مورد این دو تیم چه صحبتی داری؟

همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند ولی تمرکزمان باید روی کار خودمان باشد. اگر می‌خواهیم موفق شویم باید خوب امتیاز بگیریم.

اختلاف 3 امتیازی با سپاهان برای شما نگران کننده نیست؟

این اختلاف نگران کننده نیست چون 10 بازی باقی مانده و می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

در مورد بازی با ملوان در جام حذفی چه صحبتی داری؟

بازی در این جام شرایط خودش را دارد و هر تیمی اگر اشتباه کند فرصتی برای جبران ندارد. ما در لیگ آنها را شکست دادیم ولی این یک بازی متفاوت است. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا به مرحله بعدی برویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها