سیدبندی جام ملت‌های آسیا/ قلعه‌نویی به کدام حریفان فکر می‌کند؟

جام ملت‌های آسیا 2023 ابتدا قرار بود به‌میزبانی چین برگزار شود اما چینی‌ها از شیوع دوباره کرونا در کشورشان ترسیدند و از میزبانی انصراف دادند.

سیدبندی جام ملت‌های آسیا/ قلعه‌نویی به کدام حریفان فکر می‌کند؟

قرعه‌کشی مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا در سال 2023 قرار است روز 21 اردیبهشت در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شود. در این مراسم، تیم‌هایی که موفق شدند جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورند، حریفان خود را در چهار گروه مختلف می‌شناسند. بر همین اساس، سیدبندی رقابت‌ها اعلام شده که فعلاً در حد پیش‌بینی است اما امکان ایجاد تغییر در آن، چیزی نزدیک به صفر به نظر می‌رسد. این سیدبندی را ببینید:

سید یک: قطر (میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023)، ژاپن، ایران، کره جنوبی، استرالیا و عربستان

سید 2: عراق، امارات، عمان، ازبکستان، چین و اردن

سید 3: بحرین، سوریه، فلسطین، قرقیزستان، ویتنام و لبنان

سید 4: هند، تاجیکستان، تایلند، مالزی، هنگ‌کنگ و اندونزی

با این حساب، می‌توان حدس زد بهترین قرعه برای ایران، همگروهی با چین یا اردن از سید 2، قرقیزستان یا ویتنام از سید 3 و هند و مالزی از سید 4 است و همگروهی با عراق و امارات از سید 2، سوریه و بحرین از سید 3 و هند و تاجیکستان از سید 4 می‌تواند کارمان را دشوار کند. البته باید دید امیر قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد با کدام تیم‌ها در یک گروه قرار بگیرد.

جام ملت‌های آسیا 2023 ابتدا قرار بود به‌میزبانی چین برگزار شود اما چینی‌ها از شیوع دوباره کرونا در کشورشان ترسیدند و از میزبانی انصراف دادند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، قطر را به‌عنوان میزبان جدید جام ملت‌ها انتخاب کند. این رقابت‌ها از تاریخ 22 دی تا 21 بهمن 1402 در دوحه برگزار خواهد شد تا برگ زرین دیگری در افتخارات میزبانی این کشور از بزرگ‌ترین تورنمنت‌های ورزشی جهان ثبت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها