انتقاد مهاجم سابق پرسپولیس از پریرا

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرخپوشان با وجود شکست مقابل سپاهان نباید همه چیز را تمام شده بدانند و می‌بایست ادامه فصل را با جدیت پیگیری کنند.

انتقاد مهاجم سابق پرسپولیس از پریرا

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرخپوشان با وجود شکست مقابل سپاهان نباید همه چیز را تمام شده بدانند و می‌بایست ادامه فصل را با جدیت پیگیری کنند.

بهنام طاهرزاده درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هم پرسپولیس و هم سپاهان مشخص بود که برای کسب سه امتیاز به زمین آمدند. البته در دقایق ابتدایی بازی شاگردان گل‌محمدی بازی خوبی انجام ندادند و سپاهان با چند موقعیتی که روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد، می‌توانست به گل برسد که بیرانوند در چند صحنه مانع از گلزنی اصفهانی‌ها شد.

وی افزود: پرسپولیس نتوانست همان عملکردی را که در اصفهان داشت، در ورزشگاه آزادی تکرار کند و همین مسئله باعث شد که سپاهان با روحیه و انگیزه بیشتری بازی کند و توپ و میدان را در دست بگیرد. تیم گل‌محمدی اگر سه امتیاز این بازی را کسب می‌کرد به راحتی می‌توانست لیگ را ادامه دهد و در مسیر قهرمانی قرار بگیرد، اما الان همه چیز در اختیار سپاهان است و شاگردان مورایس ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرخپوشان باید در تمام بازی‌های باقیمانده موفق باشند و منتظر لغزش سپاهان بمانند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مهاجم برزیلی این تیم، تصریح کرد: همه تیم‌ها بازیکنان باکیفیت می‌گیرند و به خوبی از آنها استفاده می‌کنند، اما پرسپولیس بازیکنی گرفت که قرار بود عصای دست کادر فنی و تیم باشد، اما مقابل سپاهان بلای جان تیم شد! مهاجمی در این سطح باید بداند که وقتی در دقیقه 40 اخطار می‌گیرد، ممکن است هر لحظه کارت زرد دوم را هم بگیرد، پس بنابراین باید با احتیاط بیشتری بازی کند، اما پریرا متوجه این موضوع نبود و هفت دقیقه بعد هم با یک خطای دیگر باعث شد که پرسپولیس حدود 50 دقیقه را 10 نفره بازی کند. من مطمئنم که اگر پریرا اخراج نمی‌شد، پرسپولیس در نیمه دوم می‌توانست به سپاهان گل بزند و برنده شود، اما اخراج مهاجم برزیلی تمرکز کادر فنی و سایر بازیکنان را از بین برد.

«با وجود شکست مقابل سپاهان، پرسپولیس نباید همه چیز را تمام شده بداند.»، طاهرزاده ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کار برای قهرمانی سخت شد، اما کادر فنی و بازیکنان باید بازی‌های آینده را با تمام قدرت برگزار کنند. هنوز هفت بازی دست نخورده دیگر برای هر دو تیم باقی مانده است و اینطور نیست که از الان سپاهان را قهرمان بدانیم. فوتبال است و ممکن است سپاهان در یک بازی راحت که هیچکس فکرش را هم نمی‌کند امتیاز از دست بدهد، بنابراین سرخپوشان باید ادامه لیگ را جدی بگیرند. من اطمینان دارم که یحیی گل‌محمدی می‌تواند تیم را برگرداند. پرسپولیس هنوز جام حذفی را هم دارد و نباید همه چیز را از دست رفته بداند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها