عنایتی: مذاکره فدراسیون با گزینه‌ها شکل خوبی نداشت/ همه سرمربیان لیگ برتری شایستگی هدایت تیم‌ملی را دارند

می‌خواهیم بازی را با انگیزه به پایان برسانیم و امیدوارم به خواسته خودمان، باشگاه و هواداران برسیم.

 عنایتی: مذاکره فدراسیون با گزینه‌ها شکل خوبی نداشت/ همه سرمربیان لیگ برتری شایستگی هدایت تیم‌ملی را دارند

رضا عنایتی که قرار بود در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازی با پرسپولیس همیشه سخت بوده، مقابل تیمی بازی داریم که هم شخصیت و هم هواداران زیادی دارد. تمام توان‌مان را به کار می گیریم که بنا یه شرایطی که در جدول داریم و حساسیت‌های موجود بازی خوبی را ارائه بدهیم. بچه‌های ما با تمام وجود و تمام توان، با انگیزه می‌خواهند این بازی را به پایان برسانند. ان‌شاالله در پایان بازی به خواسته‌ای که داریم برسیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص اخباری که پیرامون استعفایش منتشر شد، گفت: اجازه بدهید بعد از بازی در موردش بهتر صحبت کنیم. بعد از بازی با نفت آبادان صحبت‌هایی انجام دادیم. مسئولان قول دادند اتفاقاتی برای تیم ما بیفتد.

عنایتی تصریح کرد: از اول فصل مشکلات مالی دست از سر نفت مسجدسلیمان برنداشته و همچنان ادامه دارد. از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که تمام توانش را به کار گرفته تا مشکلات رفع شوند. درصدی هم پرداختی داشته‌ایم ولی امیدوارم مسئولین جدی‌تر به این موضوع بپردازند تا مشکلی پیش نیاید.

وی در مورد اینکه فصل گذشته در دوبازی رفت و برگشت با تیم هوادار موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و آیا با نفت مسجدسلیمان هم این اتفاق خواهد افتاد، گفت: هم از نظر جایگاه جدولی و هم از نظر شرایط تیمی کاملا بازی برایمان متفاوت است. در بازی با نفت آبادان هم باید مقداری شرایط بهتری را تجربه می‌کردیم. باید بهتر از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم. فرصت سوزی در این 4 بازی برای‌مان گران تمام شد. امیدوارم قدر فرصت‌هایی که به دست می آوریم را بدانیم. در بازی شاید شاید 3-2 موقعیت بیشتر پیدا نکنید که بتوانید نتیجه را بگیرید. امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و با تمرکز زیا داز فرصت‌ها استفاده کنیم.

عنایتی در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: مصدوم زیاد داریم. وقتی لیستی را به باشگاه می‌دهم، همه بازیکنان باید کارایی داشته باشند. در بازی‌های قبلی هم مصدوم زیاد داشتیم اما اسم کسی را نبردیم چون همه بازیکنان ما در یک سطح هستند و باید به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد گزینه‌های ایرانی اعلام شده برای هدایت تیم ملی، گفت: سرمربی ایرانی می‌تواند خیلی کمک کند. با توجه به لیستی که منتشر شد، هر 15 سرمربی لیگ برتر استحقاق این را دارند که روی نیمکت تیم ملی بنشینند. باید برخی مسائل را باور کنیم. مربیان با تجربه‌ای داریم که قطعا می‌توانند کمک کنند. از جمله امیر قلعه‌نویی که کارنامه و تجربه‌ خوبی دارد. یحیی گل‌محمدی که با پرسپولیس قهرمان شده است. علی دایی که شناسنامه فوتبال ما است. امیدوارم هر فردی که انتخاب می‌شود همه از او حمایت کنند تا بتوانیم در بازی‌های پیش رو بعد از سال‌ها یک قهرمانی خوب برای کشورمان بگیریم.

عنایتی در خصوص اینکه آیا از او نیز برای تیم ملی برنامه گرفته شده، اظهار داشت: ما برنامه‌هایمان را جای دیگری دادیم(با خنده)! ان‌شاالله بعد از آن برنامه‌هایمان را اجرا می‌کنیم.

وی در خصوص انصراف چند گزینه معرفی شده، گفت: شکل مذاکره شکل خوبی نیست. علیرغم اینکه احترام خاصی برای دوستان در فدراسیون قائلم، شان تیم ملی خیلی بالا است. باید اول با گزینه‌ها صحبت کنید. کما اینکه همین خودش مشکل است. مربیان با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و این اولین اشتباه است. اینکه گزینه‌ها را روی میز بگذاریم و بعد انصراف بدهند؛ شاید آمادگی یا برنامه نداشتند. شاید ذهنیتی برای خودشان داشتند. اول باید هماهنگ می‌شد و بعد رسانه‌ای می‌کردند. از دیروز سه چهار نفر از دوستان انصراف دادند و این در شان و شخصیت تیم ملی نیست. باید اول بداینم چه برنامه‌‌ای داریم و بعد رسانه‌ای کنیم تا به این مشکل بر نخوریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها