قول مدیرعامل نفت MIS در مورد مشکلات مالی

ا بازیکنان جلساتی داشتیم و شرایط آنها را به لحاظ روحی روانی بالا بردیم.

قول مدیرعامل نفت MIS در مورد مشکلات مالی

با وجود اینکه نفت مسجدسلیمان نتایج نه چندان خوبی پیش از تعطیلی لیگ کسب کرد، اما در حال حاضر شرایط روحی این تیم برای ادامه مسابقات بالا است و همدلی مطلوبی بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان شکل گرفته است. به نظر می‌رسد وقفه ای که در لیگ افتاد کمک زیادی به احیای نفتی‌ها کرده و حالا عوامل این تیم همه امیدوار به کسب نتایج خوب هستند.

در همین خصوص هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم شرایط فعلی ما دو سه هفته ای است که حالت نرمال دارد. فعلا تیم در اردوی تهران است و علاوه بر یک بازی دوستانه خوب که مقابل استقلال داشت، قرار است به مصاف مس رفسنجان هم برود. در این مدت سعی کردیم خودمان را کم کم آماده بازگشت به کوران مسابقات کنیم. پیش از تعطیلی لیگ فراز و نشیب هایی داشتیم اما در این وقفه مسابقات توانستیم تمرینات را به خوبی دنبال کنیم. با بازیکنان جلساتی داشتیم و شرایط آنها را به لحاظ روحی روانی بالا بردیم. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که امیدواریم با همت همه مسئولین مسجدسلیمان و هواداران پرشور نفت شرایطی مهیا کنیم که مثل هفته های ابتدایی فصل نتایج درخشان بگیریم. با پشتکاری که کادر فنی در این مدت از خودش نشان داده انتظار میرود که اتفاقات خوبی رقم بخورد.

او در واکنش به سوالی مبنی بر مشاهده یکسری دو دستگی‌ها در بین هواداران عنوان کرد: بهتر است همه بدانند که در مجموعه نفت مسجدسلیمان از ارکان مدیریتی گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه به صورت همدل در کنار هم هستیم و هدفمان فقط رشد این تیم و کسب نتایج خوب است. هر کاری انجام خواهیم داد تا این اتفاق خوب رقم بخورد و دل مردم عزیز مسجدسلیمان هم شاد شوند. چیزی به نام دو دستگی در نفت اصلا معنی ندارد. مهم‌ترین چیز وجود تیم نفت مسجدسلیمان است و بودن یا نبودن ما اهمیتی ندارد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت مالی این تیم خاطرنشان کرد: بخشی از منابع مالی این فصل را تامین کردیم. مسئولان شهرستان نیز قول هایی داده‌اند که در ادامه بتوانیم پول بیشتری به باشگاه تزریق کنیم. فکر می‌کنم که به یاری خدا تا پایان این فصل دیگر مشکل مالی نداشته باشیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا به موقع پول بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود تا آنها بتوانند با فراغ خاطر فقط روی بازی‌ها تمرکز کنند و نتایج لازم را بگیرند.

وی درباره برنامه نقل و انتقالاتی نفت در نیم فصل توضیح داد: ضمن احترام به تمام بازیکنان نفت باید این نکته را اعلام کنم که برای ترمیم مجموعه تیم لازم است بر مبنای نظر کادر فنی و سرمربی تیم یکسری تغییرات داشته باشیم. در این خصوص قطعا بازیکنان جدید نیز جذب خواهیم کرد تا در ادامه راه بتوانیم شرایط فوتبالی بهتری برای تیم نفت رقم بزنیم.

یزدی در پایان با تاکید بر عزم جدی برای تغییر وضعیت نفت در جدول مسابقات اظهار داشت: از مسئولین شهری و استانی تشکر می‌کنم که همیشه در کنار ما بودند و حمایت های لازم را انجام دادند. بالاخره ما باشگاهی هستیم که منابع مالی ثابت و مشخصی ندارد ولی با این وجود تمام مسئولین شهری و استانی ما تلاش کردند که در این خصوص دغدغه ها را کم کنند. از هواداران عزیزمان نیز تشکر میکنم که در هر شرایطی حامی تیم هستند و هر اتفاقی را تحمل کرده‌اند. اگر در مقطعی نتایج لازم را نگرفته‌ایم از تک تک آنها عذرخواهی می‌کنم ولی مطمئن باشند که تلاش مجموعه باشگاه نفت مسجدسلیمان سربلندی نام این تیم است. به بازیکنان و کادر فنی هم که در این راستا بیشتر زحمت بر دوششان است بابت تمام تلاشی که دارند خسته نباشید می‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها