محمد عمری و مبلغ عجیب قرارداد با پرسپولیس

در مورد محمد عمری شاید بد نباشد بدانید فصل گذشته قراردادش ۷۰ میلیون تومان بود.

محمد عمری و مبلغ عجیب قرارداد با پرسپولیس

محمد عمری وینگر ۲۲ ساله پرسپولیس که محصول آکادمی‌این باشگاه است، در فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال هر زمان که به بازی می‌آمد نشان می‌داد بازیکن مستعدی است و آینده خوبی دارد.

گل‌محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرد و حتی در بازی مقابل سپاهان در اصفهان هم به او از ابتدا بازی داد. بعد از آن عمری بیشتر به عنوان یک مهره جانشین به بازی می‌آمد ولی چند اتفاق پشت سر هم باعث شد تا همه‌چیز برای این ستاره جوان عوض شود و به نوعی ورق برگردد. رفتن لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عالیشاه و همچنین نمایش‌های ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا دوباره فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس به عمری جوان برسد. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده کرد و به ستاره این روزهای پرسپولیس تبدیل شد.

عمری در دیدار مقابل گل گهر گلِ اول تیمش را زد ولی اوج کارش در بازی مقابل نساجی شد. بازیکن اهل ارومیه پرسپولیس در جریان برتری پنج بر یک تیمش مقابل نساجی موفق شد بریس کند و نمایش بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. نمایشی که باعث شد تا همه اعم از کادرفنی، مدیریت، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این بازیکن آینده‌دار تعریف کنند.

او حالا آن قدر مهره تأثیرگذار و مهمی در پرسپولیس است که با وجود مصدومیت، یحیی گل محمدی اصرار به استفاده از او در دیدار حساس با سپاهان اصفهان داشت. جواهر پرسپولیس (لقب محمد عمری) با تلاش پزشکان و به ضرب آمپول وارد زمین شد و یک خطای پنالتی از سیاوش یزدانی گرفت تا گولسیانی آن را به گل اول پرسپولیس مقابل سپاهان تبدیل کند. گلی که اعتماد به نفس شاگردان یحیی گل محمدی را بالا برد تا پیروزی غیر قابل انتظار ۴ بر ۲ برای سرخپوشان تهرانی در نصف جهان رقم بخورد.

در مورد محمد عمری شاید بد نباشد بدانید فصل گذشته قراردادش ۷۰ میلیون تومان بود. ابتدای فصل جاری رضا درویش این بازیکن مستعد را فراخواند و برای بالا بردن روحیه و انگیزه اش، قرارداد محمد عمری را به ۵۰۰ میلیون تومان رساند. حالا بازیکن ۵۰۰ میلیون تومانی پرسپولیس به مراتب بهتر و تأثیرگذارتر از ستاره‌هایی برای تیمش بازی می‌کند که بالای ۱۰ میلیارد تومان قرارداد دارند!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها