صادقی، چهره ویژه دربی 29 آذر

سعید صادقی هافبک پرسپولیس بنابر دلایلی می‌تواند یکی از چهره‌های ویژه اولین دربی‌ای که در آن حضور دارد، بشود.

صادقی، چهره ویژه دربی 29 آذر

شاه ماهی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران سعید صادقی بود. آقای پاس گل لیگ برتر در فصل گذشته، تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید ولی در نهایت تصمیم گرفت به تیم مورد علاقه‌اش پرسپولیس بپیوندد.

صادقی که ملی پوش هم محسوب می‌شد، درحالی پرسپولیسی شد که استقلال هم به شدت به دنبال جذب این بازیکن شد و چند بار با این بازیکن و ایجنتش مذاکره کرد. در نهایت صادقی با رد پیشنهاد استقلال راهی پرسپولیس شد و پیراهن قرمز را بر تن کرد.

انتقال صادقی یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی بود و مدیران استقلال بعد از ناکامی در جذب این بازیکن، علیه او مصاحبه کردند و مدعی شدند، صادقی یک بازیکن کاملا معمولی است و بی جهت بر سر زبان‌ها افتاده است.

سعید هیچ پاسخی به این صحبت‌های چند مدیر باشگاه استقلال نداد و سعی کرد تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. صادقی که عملکرد خوبی در بازی‌های دوستانه قبل از شروع فصل داشت، در اکثر دیدارهای پرسپولیس در لیگ عملکرد چشمگیری نداشت و نتوانست خودش را نشان دهد. همین موضوع باعث شد تا تعدادی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از عملکرد این بازیکن انتقاد کنند و خرید او را زیر سوال ببرند.

یحیی گل محمدی هم که متوجه فشار روانی زیاد روی صادقی شده بود، بارها به صورت خصوصی با ستاره تیمش صحبت کرد و به او گفت تحت هیچ شرایطی به حواشی توجه نکند. بازی مقابل هوادار تنها دیداری بود که صادقی درخشید و سعید ستاره اول این دیدار بود.

صادقی در جریان پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل هوادار روی هر ۳ گل تیمش تاثیرگذار بود و موفق شد دبل کند. صادقی روی گل اول به دانیال اسماعیلی‌فر پاس خوبی داد و مدافع راست پرسپولیس هم به لوکادیا پاس گل داد. سعید گل‌های دوم و سوم را هم به زیبایی به ثمر رساند تا شب درخشانی را مقابل هوادار سپری کند و مرد اول تیمش باشد.

پرسپولیس به طور کلی در این فصل هرچقدر در کارهای دفاعی عالی بوده، در ایجاد موقعیت گلزنی خوب کار نکرده و اکثر بازی‌های خود را با حداقل گل به پایان رسانده و ۳ امتیاز را کسب کرده است. همین موضوع و مدل بازی پرسپولیس در یازده هفته ابتدایی (بازی با یک مهاجم) باعث شد تا وینگرهای تکنیکی این تیم یعنی صادقی و ترابی نتوانند خیلی خوب کار کنند و فشار زیادی هم روی این دو بازیکن وجود دارد.

شرایط ترابی بعد از حضور در جام جهانی و انجام ۳ بازی در این تورنمنت بزرگ، خیلی بهتر شده و صادقی هم منتظر شروع لیگ است تا کیفیت بالای خودش را نشان دهد. دربی و تقابل با استقلال برای شاه ماهی نقل و انتقالات یک بازی خاص به حساب می‌آید و صادقی بی صبرانه منتظر این دیدار است تا خودش را نشان دهد و ضمن اینکه انتقادات از خودش را به پایان برساند، می‌خواهد ثابت کند که یک بازیکن معمولی نیست و پرسپولیس در خرید او مرتکب اشتباه نشده است.

گفتنی است صادقی که بازیکنی بدون حاشیه است، هنوز از صحبت‌های مدیران استقلال در مورد خودش ناراحت است ولی تا حالا هیچ واکنشی به این حرف‌ها نشان نداده و جواب مدیران استقلال را نداده است. با این حال صادقی می‌خواهد در دربی مهره موثر تیمش باشد و نشان دهد که مدیران استقلال در مورد او اشتباه می‌کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها