عمری: بازی در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست/ من جانشین لوکادیا نیستم

بازی در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست و برای من باعث افتخار است که در این تیم بزرگ بازی می‌کنم.

عمری:  بازی در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست/ من جانشین لوکادیا نیستم

محمد عمری وینگر ۲۲ ساله پرسپولیس که محصول آکادمی‌این باشگاه است، در فصل گذشته کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال هر زمان که به بازی می‌آمد نشان می‌داد بازیکن مستعدی است و آینده خوبی دارد. گل‌محمدی در این فصل بیشتر از عمری استفاده کرد و حتی در بازی مقابل سپاهان در اصفهان هم به او از ابتدا بازی داد. بعد از آن عمری بیشتر به عنوان یک مهره جانشین به بازی می‌آمد ولی چند اتفاق پشت سر هم باعث شد تا همه‌چیز برای این ستاره جوان عوض شود و به نوعی ورق برگردد. رفتن لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عالیشاه و همچنین نمایش‌های ضعیف عبدی و پاکدل باعث شد تا دوباره فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس به عمری جوان برسد. فرصتی که این بازیکن به خوبی از آن استفاده کرد و به ستاره این روزهای پرسپولیس تبدیل شد.

عمری در دیدار مقابل گل گهر گلِ اول تیمش را زد ولی اوج کارش در بازی مقابل نساجی شد. بازیکن اهل ارومیه پرسپولیس در جریان برتری پنج بر یک تیمش مقابل نساجی موفق شد بریس کند و نمایش بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت. نمایشی که باعث شد تا همه اعم از کادرفنی، مدیریت، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این بازیکن آینده‌دار تعریف کنند. با عمری بعد از درخشش مقابل نساجی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

دو بازی و ۳ گل زده آمار بسیار خوبی برای تو است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

فقط خدا را شکر می‌کنم که توانستم مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم. من وظیفه‌ام را انجام دادم و از این‌که توانستم به تیمم کمک کنم خیلی خوشحالم. گل‌زنی برای پرسپولیس حس فوق‌العاده‌ای دارد و فراموش‌شدنی نیست. خدا را شکر می‌کنم که لطفش شامل حال من شد و توانستم در دو بازی اخیر برای تیمم خوب کار کنم و گل هم بزنم. امیدوارم در ادامه هم بتوانم حتی بهتر از این باشم و به پرسپولیس در راه قهرمانی کمک کنم.

فکر می‌کردی با این نتیجه نساجی را شکست دهید؟

خب نساجی با حمید مطهری در این فصل نتایج خوبی گرفته بود و اگر به جدول هم نگاه کنید، عالی کار کرده بودند. می‌دانستیم بازی راحتی نیست و باید برای بردن سخت تلاش کنیم. فکر می‌کنم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم و یکی از بهترین بازی‌های این فصل ما بود. خداراشکر توانستیم از فرصت‌های گل‌زنی که داشتیم استفاده کنیم و یک نتیجه خوب بگیریم. با احترام به نساجی و هوادارانش به نظرم کاملا تیم برتر زمین بودیم و شایستگی کسب این نتیجه را داشتیم.

در مورد دو گلی که زدی هم صحبت کن. معلوم است تمام‌کننده خوبی هستی.

تلاش و زحمت بچه‌ها بود ولی توپ با پای من به گل تبدیل شد. من هنوز در اول راه هستم و باید خیلی سختی بکشم و تلاش کنم تا بتوانم روز به روز بهتر شوم و پیشرفت کنم.

البته روی گل دومی که زدی نباید از پاس‌های عالی بیرانوند و سعید صادقی هم گذشت. قبول داری؟

قطعا همین‌طور است. شروع مجدد و بازی با پای بیرانوند فوق‌العاده است و او مثل یک‌هافبک کلاس جهانی پاس می‌دهد. به نطرم علیرضا بهترین گلر ایران و آسیا است و خیلی به تیم ما کمک می‌کند. پاس آخر صادقی هم انصافا عالی بود و در بهترین شرایط به من رسید. خداراشکر توانستم زحمت همبازیانم را به گل تبدیل کنم.

بعد از بازی مقابل گل گهر وقتی با تو صحبت کردم، به من گفتی که از نمایش خودم راضی نبودم. از عملکردت در بازی مقابل نساجی راضی هستی؟

بله گفتم راضی نیستم چون می‌توانستم باز هم گل بزنم ولی چند فرصت را خراب کردم. در بازی مقابل نساجی از خودم راضی‌ام ولی هنوز جا برای پیشرفت دارم و می‌توانم از این هم بهتر شوم. ضمن این‌که کادرفنی و هواداران باید از من راضی باشند که امیدوارم این‌طور باشد.

چه شد که در اواسط نیمه دوم به نیمکت اشاره کردی تا تعویضت کنند؟

خب من در این دیدار دوندگی زیادی داشتم و کمی احساس خستگی و گرفتگی عضلات می‌کردم. کادرفنی هم تصمیم به تعویض من گرفت چون احتمال مصصدومیتم وجود داشت. من همیشه تابع کادرفنی و آقایحیی هستم. هر تصمیمی‌در مورد من گرفته شود، می‌پذیرم.

با برد مقابل نساجی قهرمان نیم‌فصل شدید. چقدر امیدواری که همین روند را تا پایان فصل ادامه دهی؟

بله جا دارد قهرمانی نیم‌فصل را به هواداران عزیز پرسپولیس تبریک بگویم. به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند و این موضوع فقط به لحاظ ذهنی می‌تواند به تیم کمک کند. از ابتدای فصل هدف ما قهرمانی در پایان فصل بود و می‌خواهیم همین روند را تا آخرین هفته ادامه دهیم. آرزوی من قهرمانی با پیراهن پرسپولیس است و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبمان را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم و در پایان فصل جام قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم.

خیلی‌ها می‌گویند تو جانشین لوکادیا هستی. پست اصلی تو مهاجم نوک است؟

من ذاتا یک وینگر هستم و الان هم بنابر تشخیص کادرفنی در پست مهاجم به میدان رفتم چون تیم نیاز داشت. من جانشین لوکادیا نیستم و یک بازیکن ۲۲ ساله هستم. انصافا لوکادیا بازیکن باکیفیتی بود ولی به هر دلیلی تصمیم گرفت از جمع ما جدا شود. ما یک تیم هستیم و سعی می‌کنیم از یکدیگر حمایت کنیم و پشت هم باشیم. فرقی ندارد من بازی کنم یا نکنم و یا این‌که در چه پستی به میدان بروم. مهم سربلندی و موفقیت پرسپولیس است و فقط همین موضوع اهمیت دارد.

تو دلیل اخراج ترابی را می‌دانی؟

نه واقعیت این است که من اصلا متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد. ترابی هم فوتبالیست خوبی است و هم اخلاق خوبی دارد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که کارت قرمز گرفت. من از صحنه دور بودم و نمی‌دانم داور به چه دلیل بازیکن ما را اخراج کرد.

به نظر می‌رسد شرایط خودت نسبت به فصل گذشته بهتر شده. این‌طور نیست؟

بله خودم هم این موضوع را قبول دارم و از این بابت خیلی خوشحالم. باید از همه اعضای کادرفنی و همبازیان عزیزم در پرسپولیس تشکر کنم که خیلی به من کمک کردند. من نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی داشتم و خوشبختانه در این چند بازی هم آقایحیی به من میدان داد. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.

سبک بازی کدام فوتبالیست را می‌پسندی؟

خب من بازیکنان سرعتی و تکنیکی را خیلی دوست دارم و بازیکنان محبوب من هم مسی و نیمار هستند.

سقف آرزوهای تو در فوتبال کجاست؟

سقف که در فوتبال نمی‌شود مشخص کرد. به نظرم باید فقط رو به جلو حرکت کنم و آن‌قدر تلاش کنم تا به بالاترین سطح برسم. با این حال خب هر فوتبالیستی دوست دارد روز به روز پیشرفت کند و به تیم ملی کشورش برسد. من هم دوست دارم روزی بازی در تیم ملی را تجربه کنم. البته این را هم بگویم بازی در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست و برای من باعث افتخار است که در این تیم بزرگ بازی می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها