چرخابی: جناح چپ پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف است

سپاهان در گذشته در کارهای تدافعی ضعف داشت ولی این ضعف حالا کم‌تر شده است.

چرخابی: جناح چپ پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف است

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که جناح چپ پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف است و سپاهان می‌تواند از این ناحیه به آنها ضربه بزند.

حسین چرخابی درخصوص تقابل سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی گفت: نکته جالب توجه در مورد جام حذفی این است که بسیاری از تیم‌ها این جام را جدی نمی‌گیرند ولی همان تیمی که در جام حذفی با انجام 5 بازی قهرمان می‌شود به تورنمنتی راه پیدا می‌کند که یک تیم باید با انجام سی بازی در آن به قهرمانی برسد. متأسفانه در فوتبال ایران خیلی از تیم‌ها جام حذفی را جدی نمی‌گیرند.

وی در ادامه حرف‌هایش تأکید کرد: پرسپولیس و سپاهان تیم‌های باکیفیتی در فوتبال ایران هستند ولی هر دو تیم نقاط ضعف هم دارند. من بدون تعصب باید بگویم که در حال حاضر سپاهان شرایط بهتری نسبت به حریف تهرانی‌اش دارد چون در لیگ برتر به صدر جدول رسید و در بازی‌های گذشته نیز برنده از زمین خارج شده‌است.

چرخابی افزود: سپاهان در گذشته در کارهای تدافعی ضعف داشت ولی این ضعف حالا کم‌تر شده است هر چند که سپاهانی‌ها در پیدا کردن نقطه کور هم تا حدودی دچار ضعف هستند. نقطه کور یعنی اینکه مدافعان سپاهان مهاجمان حریف را گم می‌کنند و اگر این مشکل برطرف نشود پرسپولیس می‌تواند در خط حمله برای سپاهان خطر ایجاد کند.

چرخابی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به نقاط ضعف پرسپولیس گفت: مهم‌ترین ضعف پرسپولیس این است که آنها با چهار – پنج بازیکن در کنار خط پاسکاری می‌کنند ولی وقتی این پاس‌ها به محوطه جریمه می‌رسد آنها در این منطقه کم تعداد هستند و همین موضوع باعث شده که پرسپولیس در گل زدن دچار مشکل شود. از طرفی جناح چپ این تیم فوق‌العاده ضعیف است و سپاهان می‌تواند از این نقطه به آنها ضربه بزند. با این حال پرسپولیس بازیکنان تأثیرگذاری دارد و این بازی برای سپاهان هم ساده نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها