کاظمی: گلم به سپاهان را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم/ حسینی یک مربی کاربلد است

هر بازیکنی با حسینی کار کند قطعاً پیشرفت خواهد کرد.

کاظمی: گلم به سپاهان را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم/ حسینی یک مربی کاربلد است

هافبک تیم فوتبال پیکان با ابراز خرسندی از گلزنی در دیدار مقابل سپاهان اصفهان تأکید کرد، آن گل را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

محمدعلی کاظمی  درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی بعد از تساوی برابر پرسپولیس تمرینات خوبی را انجام دادیم و کادر فنی هم نکات لازم را در مورد سپاهان به ما گوشزد کرده بود. خوشبختانه برد مهمی را به دست آوردیم و گرفتن چهار امتیاز از پرسپولیس و سپاهان اتفاق خوبی برای تیم ما بود. ما در بازی با تراکتور هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم و بازی بدی انجام ندادیم.

وی در مورد گل مهمی که در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: این اولین گل من در لیگ برتر بود و آن را به مادرم تقدیم می‌کنم. گلی که به سپاهان زدم را هرگز فراموش نخواهم کرد آنهم در حالی که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بودم. امیدوارم این روند را ادامه بدهم و بازیکن مؤثری برای تیمم باشم.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به کار کردن با سیدمجتبی حسینی تصریح کرد: من در ذوب‌آهن هم با این مربی کار کردم و حالا خوشحالم که در پیکان نیز زیرنظر حسینی بازی می‌کنم. او یک مربی کاربلد و تواناست و همه بازیکنان آرزو دارند با آقامجتبی کار کنند. هر بازیکنی با حسینی کار کند قطعاً پیشرفت خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها