مهدی ترابی و احمد موسوی از دربی 95 با هم دعوا دارند! / کالبدشکافی یک جنجال

احمد موسوی و مهدی ترابی که در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس و نساجی با هم درگیر شدند، سابقه درگیری دارند.

مهدی ترابی و احمد موسوی از دربی 95 با هم دعوا دارند! / کالبدشکافی یک جنجال

دعوای احمد موسوی و مهدی ترابی اگرچه با کارت قرمز برای بازیکن پرسپولیس و کارت زرد برای بازیکن نساجی به پایان رسید اما برخی خبرگزاری ها به حدی به این جنجال دامن زدند که کمیته انضباطی در اقدامی عجیب، هر دو بازیکن را به جلسه اضطراری فرا خواند.

پیش از این بارها در لیگ برتر بازیکنان دو تیم با هم درگیر شده بودند و کمتر پیش آمده برای دعوایی که در زمین فوتبال با کارت های زرد و قرمز داور به پایان رسیده، جلسه کمیته انضباطی برگزار شود.

عده ای سعی دارند این دعوای ساده را به مسائل غیر فوتبالی ربط بدهند اما به نظر می رسد درگیری موسوی و ترابی کاملا فوتبالی بوده است.

 

 

جالب است بدانید این دو بازیکن قبلا هم با یکدیگر درگیر شده بودند.

جمعه 24 اردیبهشت سال 1400 در دربی سرخابی 95 که با تک گل عیسی آل کثیر به سود پرسپولیس تمام شد، در دقیقه 96 بازی وقتی محمد نادری با یک تکل خطرناک، بازیکن پرسپولیس را نقش بر زمین کرد، مهدی ترابی به نادری بابت بازی خشن و خطرناک هجوم برد و خیلی زود بازیکنان هر دو تیم وارد این دعوا شدند. احمد موسوی هم که روی نیمکت نشسته بود با حمله به سمت مهدی ترابی سعی کرد به درگیری او با همبازی اش خاتمه بدهد. در نهایت بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی هم وارد زد و خورد شدند تا کمیته انضباطی با صدور احکامی بازیکنان و مربیان خاطی هر دو تیم را به محرومیت های یکی دو جلسه ای و جریمه های نقدی سنگین محکوم کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها