دلیل برخورد سرد ساپینتو با سرمربی پیکان چه بود؟

استقلال ترجیح می‌دهد برخلاف عرف رایج فوتبال ایران، برخورد نامناسبی با حسینی در مراسم قبل از بازی روز گذشته داشته باشد.

 دلیل برخورد سرد ساپینتو با سرمربی پیکان چه بود؟

استقلال روز گذشته در هفته بیستم لیگ برتر مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی به برتری 2- صفر رسید که جر و بحث کادرفنی خودروسازان با روی ماتا، دستیار ساپینتو و در ادامه اظهارات تند سرمربی آبی‌پوشان در نشست خبری که البته توسط مترجم او ترجمه نشد، حواشی زیادی ایجاد کرد.

با این وجود در ابتدای بازی هم اتفاق عجیبی رخ داد. در شرایطی که مجتبی حسینی به مانند رسم معمول فوتبال کشورمان به عنوان سرمربی تیم میزبان برای خوش و بش به سمت نیمکت استقلال رفت، ساپینتو برخورد بسیار سردی با او داشت و حتی تلاش بیژن طاهری برای نزدیک کردن آن‌ها نیز نتیجه خاصی نداشت. 

این اتفاق ریشه در دیدار رفت دو تیم و برخی مسائل پس از آن مسابقه دارد. پس از آن مسابقه که در تاریخ 5 شهریور با تساوی بدون گل تمام شد، کادرفنی و بازیکنان استقلال، انتقادات تندی به سبک بازی دفاعی پیکان وارد کردند که در ادامه جلال امیدیان، دستیار مجتبی حسینی هم در گفت و گویی ضمن اشاره به فرافکنی استقلالی‌ها اعلام کرد: "واقعیت این است استقلال را بهتر از ساپینتو و دستیارانش می‌شناختیم!"

پس از آن باشگاه استقلال قبل از آغاز تعطیلات جام جهانی از پیکان درخواست برگزاری یک بازی دوستانه را مطرح می‌کند که مجتبی حسینی و دستیارانش به این دلیل که در تاریخ مدنظر استقلال، برنامه بازی دوستانه با گل‌گهر را هماهنگ کرده و با این باشگاه به توافق رسیده بودند، ضمن عذرخواهی از ساپینتو نتوانستند تیم خود را به مصاف استقلال بفرستند.

پس از این اتفاق در شرایطی که باشگاه استقلال برای برگزاری بازی دوستانه با مشکل مواجه شده بود، این بار پیکان از آبی‌پوشان درخواست می‌کند تا در یک بازی دوستانه به مصاف هم بروند که این بار ساپینتو چنین درخواستی را نمی‌پذیرد و به همین دلیل خودروسازان بار دیگر در آن تعطیلات مقابل هوادار قرار می‌گیرند.

برای نشست خبری مربوط به این بازی هم مسائلی رخ داد. در شرایطی که باشگاه پیکان، میزبان این مسابقه بود ساپینتو اعلام کرده به جز کمپ حجازی در هیچ محل دیگری برای برگزاری نشست حاضر نخواهد شد اما این شرط مورد قبول تیم میزبان قرار نمی‌گیرد. البته پیکان به مسئولان استقلال اعلام می‌کند حاضر است به جای سالن روابط عمومی سازمان لیگ در هتل المپیک این نشست خبری برگزار شود که این بار سازمان لیگ با این موضوع مخالفت می‌کند و به همین دلیل ساپینتو و هیچ از یک دستیارانش در سازمان لیگ حاضر نمی‌شوند.

تمام این مسائل سبب دلخوری شدید ساپینتو از کادرفنی و باشگاه پیکان شده است و به همین دلیل سرمربی استقلال ترجیح می‌دهد برخلاف عرف رایج فوتبال ایران، برخورد نامناسبی با حسینی در مراسم قبل از بازی روز گذشته داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها