قاسمپور: مگر انتخاب سرمربی تیم امید ساختن بمب اتم یا موشک است؟

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مگر بمب اتم یا موشک می‌خواهند بسازند که وضعیت تیم فوتبال امید باید تا به این اندازه بلاتکلیف باشد؟!

قاسمپور: مگر انتخاب سرمربی تیم امید ساختن بمب اتم یا موشک است؟
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مگر بمب اتم یا موشک می‌خواهند بسازند که وضعیت تیم فوتبال امید باید تا به این اندازه بلاتکلیف باشد؟!
ابراهیم قاسم‌پور درباره بلاتکلیفی تیم فوتبال امید با وجود انتخاب سرپرست از سوی کمیته ملی المپیک گفت: فوتبال ایران مثل یک چرخه است که سیاست‌گذاران در آن کار می‌کنند؛ این چرخه همیشه در حال تکرار است و افراد به صورت دائم در راس کار هستند. در فوتبال افراد به صورت چرخشی فعالیت می‌کنند و فرقی هم نمی‌کنند آن‌ها چه رزومه و کارنامه‌ای داشته باشند. اگر افراد جدید با کارنامه و سوابق قابل قبول روی کار می‌آمدند جای امیدواری بود که این افراد می‌توانند یک تحولی در ورزش ایران ایجاد کنند؛ اما اگر افراد قدیمی که امتحان خود را پس دادند روی کار بیایند تغییری ایجاد نمی‌شود.

**در فوتبال برخی افراد با وجود هر عملکردی روی کار هستند

وی در واکنش به این سوال که پس با این شرایط کاشانی با توجه به یک دوره هم عملکرد ناموفق در تیم امید داشته گزینه مناسبی نیست، اظهار داشت: من به صورت کلی صحبت می‌کنم و منظورم شخص خاصی نیست؛ به طور کلی در فوتبال ایران برخی افراد با وجود هر عملکردی که داشتند در راس کار هستند؛ نمونه آن هم مهدی تاج، او وقتی ریاست فدراسیون فوتبال را دوباره برعهده گرفت، افرادی را دور خود جمع کرد که در گذشته هم با آن‌ها کار کرده و هیچ فرد جدیدی به فدراسیون فوتبال اضافه نشد؛ بنابراین با این شرایط نباید انتظار تغییر و تحول داشته باشیم.

  **تخصص آقایان از دست دادن زمان و کسب نتایج ضعیف است

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: تخصص آقایان این است که زمان را ازدست بدهند و در دقیقه ۹۰ تصمیمات نادرست با نتایج بد کسب کنند. این موضوع هم تا به حال بار‌ها تکرار شده است. الان ما مدت‌هاست در مورد عملکرد تیم امید صحبت می‌کنیم که چه زمانی وضعیت این تیم تعیین تکلیف می‌شود، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیافتاده است. یک سال دیگر هم بازی‌های جام ملت‌هاست و نباید زمان را از دست بدهند؛ اما کسی توجهی نمی‌کند. البته مشخص است آقایان چه تصمیماتی دارند؛ آن‌ها تا دقیقه نود هیچ تصمیمی نمی‌گیرد یا اگر هم تصمیمی بگیرند به افرادی که قبلا در راس کار بودند  یا منافعشان در انتخاب این افراد است، اعتماد می‌کنند که با این شرایط عایده‌ای نصیب فوتبال ایران نمی‌شود.

**مگر انتخاب مربی برای فوتبال ایران چقدر سخت است؟

وی گفت: من سوالم از آقایان این است که برای انتخاب تیم فوتبال امید خیلی سخت است که چهار روز پشت سر هم جلسه برگزار کنند؟! افرادی که متخصص هستند روزمه گزینه‌های مورد نظر را بررسی و اصلح‌تریم گزینه را انتخاب می‌کنند؛ آیا واقعا این کار سخت است؟! مگر بمب اتم یا موشک می‌خواهند بسازند که وضعیت این تیم تا به این اندازه بلاتکلیف است؟! آن زمان ما مرفاوی و عبدی را برای تیم فوتبال جوانان انتخاب کردیم البته که آن‌ها هم به امکانات و ابزار کار و برنامه‌ریزی نیاز دارند. این طور نیست که تنها مربی انتخاب شود و نه حقوق و نه امکانات و نه بازی‌های تدارکاتی برای آن‌ها درنظر گرفت و صرفا ما بگوییم یک کاری انجام دادیم البته کلا فوتبال ما همین است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها