باشگاه استقلال: ساپینتو را به خاطر شادی کردن با هواداران محروم کردند

سؤال اصلی امروز ما این است که از این ظلم و بی عدالتی شما آقایان باید به کجا شکایت ببریم؟

 باشگاه استقلال: ساپینتو را به خاطر شادی کردن با هواداران محروم کردند

باشگاه استقلال به حکم محرومیت سرمربی پرتغالی‌اش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.

 رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

«کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در حکمی عجیب سرمربی استقلال را بابت اتفاقات دیدار با مس کرمان، با دو جلسه محرومیت روبه‌رو کرده است! حکمی بسیار دور از انتظار که مشخص نیست مبنای آن چه بوده و بر چه اساسی صادر شده است.

در خصوص دیدار با مس، به اندازه کافی صحبت شده و تصاویر هم گویا است و این سؤال همچنان وجود دارد که ریکاردو ساپینتو به چه جرمی باید محروم‌ شود؟

آیا از نظر کمیته انضباطی، این عدالت است که سرمربی استقلال هم مضروب شود، هم اخراج و هم محروم؟! شادی گل سرمربی استقلال، رو به سکونشینان استقلال و اعضای کادر و بازیکنانی که پشت نیمکت و‌ روی سکوها نشسته بودند، انجام شد که زمان خروج‌ ساپینتو از زمین، او را تشویق می‌کردند. با چه متر و معیاری، تقسیم شادی با هواداران و سکو نشینان، محرومیت دارد؟!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که اعتقاد دارد سرمربی استقلال باید بابت شادی خود محروم شود، چرا در قبال رفتارهای تحریک آمیز سایر مربیان و بازیکنانی که با دست، هواداران را تحریک می‌کنند یا به سینه داور می‌زنند، سکوت اختیار کرد؟!

جرم ساپینتو فقط شادی کردن با هواداران بوده و بابت کار نکرده، محروم‌ شده است.

درست زمانی که استقلال به روزهای خوب خود بازگشته و به نظر می‌رسد تیم‌های محبوب برخی آقایان شرایط مطلوبی ندارد، عجیب‌ترین سنگ اندازی ممکن انجام شده و خواستار توضیحات قانع کننده از جانب کمیته انضباطی برای این حکم عجیب و غیر منصفانه هستیم.

این برای اولین بار در فوتبال است که یک مربی در یک مسابقه هم مضروب می‌شود، هم بی دلیل اخراج می‌شود و بدون هیچ دلیلی محروم! آن هم در حالی که کمیته انضباطی چشمانش را روی تحریکات و حرکات غیر ورزشی سایر بازیکنان و مربیان بسته است.

کمیته انضباطی به جای برخورد با مربیانی که همواره در محوطه فنی رقیب حضور دارند و با جنجال سازی و دعوا به دنبال نتیجه گیری هستند، سرمربی استقلال را به علت شادی مقابل هوادارانش، محروم کرده است.

سؤال اصلی امروز ما این است که از این ظلم و بی عدالتی شما آقایان باید به کجا شکایت ببریم؟»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها