ْآیا محرومیت تعلیقی ساپینتو اجرایی می‌شود؟

در ادامه ساپینتو به خاطر عصبانیت از این رفتار به برانکارد آنها لگد زد.

ْآیا محرومیت تعلیقی ساپینتو اجرایی می‌شود؟

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال با توجه به کارت قرمزی که در بازی با گل‌گهر از امیر عرب براقی دریافت کرد بازی با فولاد در هفته هشتم را از دست داد.

ساپینتو پیش از این هم با یک محرومیت مواجه بود؛ کمیته انضباطی این مربی را به دلیل لگد زدن به برانکارد در استادیوم انزلی 150 میلیون تومان جریمه کرد و محرومیت یک جلسه‌ای برای وی در نظر گرفت که این محرومیت تعلیقی و به مدت یک سال اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که امدادگران در استادیوم تختی انزلی بعد از گل ملوان شادی کردند و در ادامه ساپینتو به خاطر عصبانیت از این رفتار به برانکارد آنها لگد زد.

سرمربی تیم استقلال دیروز هم بعد از دریافت کارت قرمز از سوی امیر عرب براقی عصبانی شد و اگر چه برخورد فیزیکی نداشت اما داد و بیدادهای او بر سر داور و یکی از مربیان حریف چهره خوشی نداشت و حمله نزدیکان به او برای مهارش این گونه تداعی می کرد که سرمربی استقلال قصد درگیری فیزیکی را داشته است اما تجربه ثابت کرده و حتی دیده شده که این گونه افراد با ابراز عصبانیت و حرف‌هایی که می زنند تخلیه می شوند و نیت آنها درگیری فیزیکی نیست. سرمربی تیم استقلال پیش از این بازی هم گفته بود اعضای نیمکت تیم حرف نباید با او حرف بزنند و اگر صحبتی هم باشد سرمربیان دو تیم با هم صحبت می کنند. به نظر می رسید صحبت هایی که سعید الهویی با او داشت بدجوری سرمربی تیم استقلال را عصبانی کرده بود.

حال این سوال پیش می آید آیا محرومیت تعلیقی ساپینتو هم اجرایی می‌شود؟ این در صورتی خواهد بود که کمیته انضباطی به سبب ارسال گزارش از سوی داور یا نماینده فدراسیون فوتبال رای جدیدی در این‌باره صادر کند. در این صورت هم محرومیت یک جلسه‌ای ساپینتو به خاطر دریافت کارت قرمز اجرایی می شود و هم محرومیت تعلیقی. این مازاد برای رای جدیدی خواهد بود که از سوی کمیته انضباطی در نظر گرفته می‌شود. به طور مثال اگر کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات رخ داده در سیرجان برای ساپینتو یک جلسه محرومیت در نظر بگیرد او سه جلسه همراهی تیم استقلال را از دست می‌دهد چون کارت قرمز دریافت کرده و یک جلسه محرومیت تعلیقی هم در سوابق دارد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی چه تصمیمی در مورد اتفاقات سیرجان خواهد گرفت. اتفاقاتی که منجر شد داور به مربی تیم حریف هم کارت قرمز نشان دهد اما او (سعید الهویی) با یک لبخند زمین بازی را ترک کرد!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها