آبی‌پوشان سابق، سرمست از پیروزی سپاهان

مسعود ریگی نیز که فصل قبل با انتقالی مستقیم از استقلال به سپاهان پیوست، دیروز در ترکیب زردپوشان اصفهانی به زمین مسابقه رفت

آبی‌پوشان سابق، سرمست از پیروزی سپاهان

در نبود دانشگر، این سیاوش یزدانی بود که نخستین بازی خود را با لباس سپاهان انجام داد. بازیکنی که پس از اتفاقات جنجالی و فسخ قراردادش با استقلال، به اصفهان بازگشت و در اولین حضور در این تیم، توانست با کمک سایر هم‌تیمی‌هایش، دست به کلین شیت زده و در موفقیت تیمش سهیم باشد.

البته یزدانی تنها استقلالی سابقی نبود که در فولاد آره‌نا عملکرد خوبی داشت. میلاد  زکی پور که پایه‌گذار تک گل تیمش بود، با حرکتی از سمت چپ و ارسالی تند و تیز به دهانه دروازه، موجبات اشتباه بزرگ نژاد مهدی را فراهم کرد تا تنها گل بازی اینگونه به ثمر برسد.

مسعود ریگی نیز که فصل قبل با انتقالی مستقیم از استقلال به سپاهان پیوست، دیروز در ترکیب زردپوشان اصفهانی به زمین مسابقه رفت و جنگ سختی در میانه میدان با هافبک‌های فولاد داشت.

نکته جالب اینکه پس از سوت پایان بازی، محمد دانشگر دیگر استقلالی سابق نیز به جمع این افراد اضافه شد و آن‌ها به سمت اندک سپاهانی‌های حاضر در استادیوم رفته و به خوشحالی پرداختند. قابی از آبی‌های سابق که شاید باعث حسرت هواداران این تیم شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها