هنوز اتفاقی درباره قهرمانی رخ نداده است

طاهری: بازی استقلال و گل‌گهر جنگ و خون بود

رمز موفقیت استقلال در این فصل، یکدلی است. همدلی و اتحاد، استقلال را به اینجا رسانده است.

طاهری: بازی استقلال و گل‌گهر جنگ و خون بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال نبرد این تیم با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر را جنگ و خون خواند. 

بیژن طاهری درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر و درگیری‌های بین بازیکنان و مربیان گفت: بین مربیان دو تیم درگیری‌ وجود نداشت، هر چیزی بود بحث اعتراض به داوری بود. در صحنه‌ای که مدافع گل‌گهر برای گرفتن توپ به‌سمت مجیدی رفت همه ناراحت شدیم چون باید احترام سرمربی استقلال حفظ شود، البته بازیکن آنها از مجیدی عذرخواهی کرد و همه چیز تمام شد.

«داخل زمین دعوا و خون بود.» وی با بیان این جمله افزود: آسیب‌دیدگی‌‌های زیادی برای هر دو تیم اتفاق افتاد و سر دو بازیکن شکست، بازی دیروز جنگی بود که خوشبختانه استقلال برنده آن شد.

سرپرست استقلال در مورد اعتراض گل‌گهری‌ها به داوری تصریح کرد: صحنه پنالتی دوم استقلال قطعاً پنالتی بود. داور با کمکش مشورت کرد و پنالتی را گرفت، این صحنه واضح بود. تیمی که می‌برد، یعنی برتر بوده است و به‌نظرم نباید درباره مسائل دیگر صحبت کرد.

طاهری در خصوص خوشحالی مربیان و بازیکنان در رختکن پس از بازی گفت: رمز موفقیت استقلال در این فصل، یکدلی است. همدلی و اتحاد، استقلال را به اینجا رسانده است. تجربه ثابت کرده است هر موقع تیمی یکدل بوده است، موفق می‌شود، با وجود این، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است که صحبت از قهرمانی شود. خوشحالی ما تنها بعد از پیروزی و کسب سه امتیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها