پورقاز: مسعود شجاعی بخشی از تاریخ فوتبال ایران است

نمی‌توانم تجربه یک فصل بد در سپاهان را منکر شوم. اما خیلی دوست ندارم به گذشته برگردم.

پورقاز: مسعود شجاعی بخشی از تاریخ فوتبال ایران است

با گل زنی عزت پورقاز به تیم صنعت نفت در هفته هفدهم بازی‌ها هوادار 22 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد و با این روند، حالا می‌تواند برای صعود به نیمه‌ی بالای جدول برنامه‌ریزی کند. به همین بهانه دقایقی کوتاه با کاپیتان تیم هوادار حرف زدیم که آن را می‌خوانید:

*4 گل و 3 پاس گل در تیم هوادار که کاری به مراتب سخت‌تر از انجام آن در سپاهان بود! فصل گذشته خیلی‌ها تصور می‌کردند به خط پایان رسیده‌ای...

نمی‌توانم تجربه یک فصل بد در سپاهان را منکر شوم. اما خیلی دوست ندارم به گذشته برگردم و در مورد آن صحبت کنم. من نسبت به تیمی که در آن هستم، متعصبم و زمانی که بازی نمی‌کنم و در ترکیب قرار نمی‌گیرم روح و روانم به‌هم می‌ریزد. شاید قضاوت‌ها به این خاطر بود. در چنین شرایطی به طور حتم اعتماد ساکت الهامی برای همیشه در ذهن من می‌ماند. او قبلا هم مربی من بود. در تیم اتکا گرگان در لیگ یک. اما در مورد گلزنی‌ام؛ من قبلا در سپاهان هم این کار را انجام دادم. یک فصل به عنوان مدافع میانی 5 گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده بودم. خوشحالم که در تیم هوادار هم تا به این جای کار 4 گل زده‌ام و به دنبال این هستم بیشتر از دوران حضور در سپاهان گل بزنم. این گل‌ها حاصل تلاش بچه‌هاست. آن‌ها به من کمک می‌کنند و‌گرنه گلزنی امکان‌پذیر نیست.

*ظاهرا در تیم اتکا در پست مهاجم بازی می‌کردی و با نظر ساکت الهامی مدافع شدی! 

بله همین‌طور است. البته نه در شروع. اتفاقاتی در تیم رخ داد که به من پیشنهاد کرد در خط دفاع بازی کنم و من هم پذیرفتم و دیدم که می‌توانم در این پست مفید باشم. بازی در این پست را دوست دارم چرا که مدیریت تیم در دست توست و تویی که بازی‌سازی را شروع می‌کنی و از همه مهم‌تر می‌توانی به هنگام ضربات ایستگاهی جلو بکشی و

گل بزنی. شاید یکی از دلایل موفقیت من در امر گلزنی هم همین است که قبلا مهاجم بازی می‌کردم و گلزنی را دوست دارم.

*عملکرد هوادار تا به این جای بازی‌ها. آیا تیم می‌تواند باز هم در جدول رده‌بندی پیشرفت کند؟ 

هیچ فشاری روی ما نیست. تیم ما خصوصی و با بودجه بسیار محدودی بسته شده است. اگر میزان هزینه‌های صرف شده در تیم‌ها را مورد بررسی قرار دهید، به طور حتم به عنوان کارشناس فوتبال به ما نمره قبولی می‌دهید. منتهی ما باتجربه‌های خوبی در تیم داریم. همین‌طور جوانانی که به طور حتم آینده فوتبال ایران هستند. ما شایسته این هستیم که باز هم در جدول رده‌بندی پیشرفت کنیم. ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم و به عقیده من به اندازه‌ای که فوتبال بازی کردیم، امتیاز نگرفتیم. با این حال فرصت خوبی داریم که در نیمه سوم و پایانی لیگ برتر در جدول رده‌بندی بیشتر پیشرفت کنیم.

*مسعود شجاعی؛ وقتی وارد میدان می‌شود بازوبند کاپیتانی را به او می‌دهی... 

با افتخار این کار را انجام می‌دهم. مسعود شجاعی بخشی از تاریخ فوتبال ایران است. او نیاز به این ندارد که من در مورد مسائل فنی‌اش صحبت کنم، اما باید بگویم از نظر اخلاقی یکی از خوب‌های فوتبال ایران است و خوشحالم در کنارم حضور دارد.

*و به عنوان آخرین سوال؛ عزت چه هدفی را این روزها دنبال می‌کند؟ 

پشت سر گذاشتن یک فصل خوب به همراه تیم هوادار. دوباره بازگشت به یک تیم مدعی قهرمانی. دوباره دعوت به اردوی تیم ملی. اینکه در پایان فصل گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر لقب بگیرم تا دیگر کسی از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در تیم سپاهان حرفی نزند و اگر هم حرفی زد من را مقصر نداند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها