محمدی: گل‌محمدی‌ تصمیمی‌ نمی‌گیرد که به ضرر باشگاه باشد

ما هم پیشنهادات داشتیم اما بنا به فشردگی لیگ نتوانستیم قبول کنیم.

محمدی:  گل‌محمدی‌ تصمیمی‌ نمی‌گیرد که به ضرر باشگاه باشد

محمد محمدی با اشاره به اشتباهات داوری علیه پرسپولیس، اظهار داشت: دو هفته است که در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم اما متاسفانه اشتباهات ادامه دارد و صدای ما را کسی نمی‌شنود.

وی افزود: جا دارد به صحبت‌های خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران در مورد اتفاقات آن مسابقه اشاره کنم.او به عنوان رئیس کمیته داوران مطالبی را عنوان کرد. او اعلام کرد که از این به بعد از داوران خوب در بازی های پرسپولیس استفاده می‌کند. اما داور خوب یعنی چه؟ اگر این داور خوب نبوده چرا از او برای بازی‌های پرسپولیس استفاده کردید؟ خودتان به این موضوع اشاره کرد که پرسپولیس تیم پرهواداری است. داوران ما قشر ضعیفی در فوتبال بوده و برای آنها احترام قائل هستم.

معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اگر او(منصوریان) داور خوبی نبود چرا برای بازی با پرسپولیس او را انتخاب کردید و اگر داور خوبی است منظورتان از داور خوب چیست؟ من پیش از این هم گفتم که در هفته‌هایی هم که ما به برتری می‌رسیدیم، اشتباهات داوری را داشتیم.

وی اضافه کرد: این اشتباهات را در روزهایی که می‌بردیم هم داشتیم. هم بازیکن بودم و هم مربی گری کردم و هم الان در کادر مدیریتی هستم. می‌دانم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است اما نه انقدر پشت سر هم و متداوم؟ آن هم اشتباهاتی که طلبکار است.

محمدی گفت: افشاریان در ادامه صحبت هایش گفته که ما یک پنالتی طلبکار هستیم و همه کارشناسان داوری هم به این موضوع اشاره داشتند که پنالتی روی مهدی ترابی گرفته نشد.ما طلبکار هستیم.چگونه می‌خواهید حساب کنید؟ فردا اگر در بازی ما یک داور بدرستی پنالتی بگیرد، تیم مقابل نمی‌گوید که آنها یک پنالتی طلب داشتند و حالا گرفتند؟ این چه حرفی است که مسئول کمیته داوران میزند؟ در فوتبال حرفه‌ای که شاید یک کارت زرد و یک گل زده باعث قهرمانی یک تیم شود و یک تیم سقوط کند انقدر راحت می گویند که یک پنالتی طلبکار است؟

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: الان چند وقت است که می‌گویند VAR به فوتبال ما بیاید. با این سیستم هم داور تصمیم نهایی را می‌گیرد. ما نمی‌خواهیم که حقی از تیمی ضایع شود و دنبال حق خودمان هستیم. وقتی می‌گوییم یک داور خوب بگذارید یعنی همه تیم ها از حضور داوران خوب بهره ببرند. همه داوران ما خوب و شریف هستند اما نمی‌شود که مدام سکوت کنیم و چیزی نگوییم. چرا باعث می‌شوند کادر فنی ما صدایش در بیاید؟ یک اشتباه، دو اشتباه، یک هفته ، دو هفته؟تا کی؟ در بازی برابر ذوب آهن چند هفته پیش توپ به دست بازیکن حریف خورد و در بازی با ون پارس در جام حذفی گل آفساید خوردیم. بازی قبل با فولاد پنالتی روی شیخ. یحیی گل محمدی به من گفت که هنوز صدای استوک بازیکن فولاد که پای شیخ را زد در گوشش می‌پیچد. باز هم می‌گویم اشتباه داوری جزئی از فوتبال از فوتبال است اما کی؟

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس معتقد است که این اشتباهات سهوی است، گفت: امیدواریم جوری باشد که ما فکر می کنیم.موضع باشگاه ما این است که از دو داور بازی با فولاد و آلومینیوم شکایت کردیم. همچنین از افشاریان. چرا که اظهارات او بی احترامی به جامعه داوری و همچنین باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بود. او گفته که از بازی بعد داور خوب می‌گذاریم شما گوش کنید ببینید معنی حرف چیست. چرا برای بازی قبل داور خوب نگذاشتید؟

محمدی در مورد اینکه گل‌محمدی گفته بود ۷۲ ساعت تمرین نخواهند کرد و از بازی بعد با تیم امید لیگ را ادامه می‌دهند گفت: بعد از بازی فشار زیاد است و مطمئنا گل‌محمدی تصمیمی نمی‌گیرد که به ضرر باشگاه باشد و بهترین تصمیم گرفته می‌شود. او هم تحت فشار بود و عصبی شد.سابقه آدم‌ها بیانگر همه چیز است. هیچ وقت از گل‌محمدی نپرسیدیم که دلیل این رفتار چه بود. حتی زمانی که به ناحق ۶ جلسه محروم شد. می‌بینیم که رفتارهای خیلی بدتر از آن هم در لیگ اتفاق می‌افتد و واکنشی ندارد.

وی در رابطه با اینکه گل‌محمدی اعلام کرده با تیم امید در بازی حاضر می‌شود، گفت: نظر شخصی‌ام را گفتم. نمی‌دانم تصمیم او چیست. قطعا گل‌محمدی با سابقه‌ای که دارد تصمیمی می‌گیرد که به منافع باشگاه لطمه وارد نشود.

وی گفت: من امروز دربی جوانان حاضر بودم و دیدم که نیمکت‌ها شلوغ و سر صدا از سوی نیمکت حریف ایجاد می‌شود. جایی که باید به فوتبالیست هایمان فوتبال یاد دهیم و توان فنی را بالا ببریم شلوغ‌کاری یاد می‌دهیم. آدم دادزن کنار تیم‌ها است.امروز به عینه دیدم و در دربی که به برتری رسیدیم این نیمکت های شلوغ نهادینه شده است. فوتبال ما از این موضوع آسیب می‌بیند. یک مربی می آید و می گوید من چهار سال است که داد میزنم. خوب اگر دادزن هستی در تمرین تیم داد بزن لب خط آدم نکات فنی می‌گوید. یکسری آدم را می‌توان برای مدت خاص فریب داد نه طولانی مدت.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اضافه شدن لی آندرو پریرا به پرسپولیس تصریح کرد: جواب تست او به محض آماده شدن قراردادش نهایی می‌شود و بلافاصله به تمرین اضافه می‌شود.

وی در رابطه با تقابل پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی گفت: این دیدار عقب افتاده است. سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که اگر تیم غیر از سپاهان هم بود می‌گذاشتید به خاطر یک بازی دوستانه برنامه تغییر کند؟ زنیت که هیچ، اصلا باسلونا و میلان بیایند. کجای دنیا اجازه می‌دهند که یک تیم وسط فصل بیاید و بازی دوستانه انجام دهد آن وقت تمام برنامه ریزی ما بر هم می‌خورد. این امکان برای نساجی، صنعت نفت هم مهیا بود؟ اینکه به خاطر یک بازی دوستانه برنامه لیگ و جام حذفی را بر هم می‌زنند که یک تیم خارجی بیاید. همین اتفاقات باعث می‌شود که شائبه ایجاد شود.دوستان در فدراسیون و سازمان لیگ پاسخ دهند. ما هم پیشنهادات داشتیم اما بنا به فشردگی لیگ نتوانستیم قبول کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها