دهقانی: سقوط نفت‌مسجدسلیمان بی‌معنا است / جای هیچ اشتباهی نداریم

هر مربی دیدگاهی دارد و من هم به دیدگاه آقای عنایتی احترام گذاشتم و با تمام وجود بازی کردم و امیدوارم تأثیرگذار باشم.

دهقانی: سقوط نفت‌مسجدسلیمان بی‌معنا است / جای هیچ اشتباهی نداریم

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید بازیکنان این تیم اصلا به سقوط فکر نمی‌کنند و تلاش می‌کنند در ادامه لیگ بدون اشتباه بازی کنند.

رضا دهقانی با بیان این که در ابتدا با قدرانی از مهاجری و اشکش مربیان پیشین نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: این دو سرمربی نیز تلاش زیادی برای بهبود وضعیت تیم داشتند اما گاهی شرایط فوتبالی به صورتی خواهد شد که در تیم‌ها تغییرات ایجاد می‌شود و اکنون نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا عنایتی در لیگ برتر حضور دارد.

وی در ادامه در خصوص بازی نفت مسجدسلیمان مقابل تیم هوادار، گفت: بازی خوبی بود و نفت می‌توانست حتی برنده بازی باشد. به نظرم موقعیتی به تیم هوادار ندادیم و هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوبی داشتیم اما به نظرم باید کمی در زدن ضربات پایانی دقت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز از بازی‌ها خارج شویم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که در چند روز گذشته تا چه اندازه حضور عنایتی بر عملکرد نفت تأثیرگذار بوده است؟ عنوان کرد: آقای عنایتی در دورانی که بازی می‌کرد یک فوتبالیست بزرگ بود و اکنون هم یک مربی بزرگی است و کارنامه وی نیز مشخص است. قطعاً وجود او در کنار خط می‌تواند بسیار به بازیکنان انگیزه دهد. امیدوارم با کمک او کادر فنی بتوانیم این فصل کار بزرگی انجام دهیم و باعث بهبود وضعیت تیم و بقای آن در لیگ شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که مردم مسجدسلیمان چه‌قدر می‌توانند به بقای نفت در لیگ امیدوار باشند؟ گفت: قطعاً امتیازگرفتن از تیم‌ها در نیم‌فصل دوم بسیار سخت است و باید تلاش کنیم بدون اشتباه بازی کنیم زیرا ما اصلاً جای اشتباهی نداریم و باید در تمام بازی‌های پیش رو با تمرکز بالا وارد زمین شویم و به سه امتیاز برسیم. این تیم نماینده ایل بختیاری و استان خوزستان است و باید بتوانیم در ادامه موفق‌تر کار کنیم. این امیدواری نیز در خودمان وجود دارد که نفت حتماً می‌تواند در لیگ برتر بماند و اصلاً بحث سقوط تیم در بین ما معنایی ندارد. بازیکنان باکیفیتی داریم اما امسال چرخه بد فوتبال به سمت نفت چرخید.

دهقانی با اشاره به پیشنهادهای خوبی که بازیکنان این تیم از سایر تیم‌ها داشته‌اند، ادامه داد: همان‌طور که گفتم بازیکنان باکیفیتی داریم و همین باعث شد تیم‌های دیگر هم خواهان بازیکنان ما باشند اما بازیکنان ترجیح دادند در تیم نفت بمانند و کمک دهند. به هر حال امیدوارم با توجه به بازی‌های مهم و سخت پیش رو، استارت بردهایمان از همین هفته بخورد. بازیکنان ما قطعاً با تمام وجود بازی می‌کنند و انشاءالله سربلند از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود پیشنهادهای خوبی که خودتان از سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانه داشتید در نهایت در نفت ماندید؟ خاطرنشان کرد: با باشگاه به همراه مدیر برنامه‌هایم جلسه‌ای داشتیم اما مسئولان از من خواستند که در نیم‌فصل دوم هم در نفت باشم. من هم با توجه به اینکه همچنان با نفت قرارداد داشتم تصمیم گرفتم به آن پایبند باشم. البته وقتی آقای عنایتی از من خواست بمانم و کمک کنم، پذیرفتم که در نفت به کارم ادامه دهم و امیدوارم بتوانم به بقای این تیم کمک کنم و نفت از بحران خارج شود.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه چرا در بازی با هوادار در پست غیرتخصصی بازی کرد، گفت: هر مربی دیدگاهی دارد و من هم به دیدگاه آقای عنایتی احترام گذاشتم و با تمام وجود بازی کردم و امیدوارم تأثیرگذار باشم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که به نظر شما علت شکست‌های سنگین نفت مسجدسلیمان در هفته‌های گذشته چه بود؟ عنوان کرد: عوامل مختلفی می‌‎تواند در کسب این نتایج تأثیرگذار بوده باشد که از جمله آن مشکلات مالی است اما آنچه بیشتر در کسب این نتایج تأثیرگذار بود، استرس بازیکنان از نباختن بوده است زیرا در اغلب بازی‌ها ما در همان دقایق ابتدایی از حریفان عقب می‌افتادیم و همین شرایط متفاوتی را برای بازیکنان نفت ایجاد می‌کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها