جزئیات مصدومیت دروازه‌بان استقلال

به جز حسینی، محمد حسین مرادمند و عارف غلامی نیز دیگر مصدومان استقلال هستند.

جزئیات مصدومیت دروازه‌بان استقلال

کاروان تیم فوتبال استقلال بعداز ظهر امروز در حالی راهی اصفهان می‌شود که شماره یک این تیم قادر به حضور در دیدار با سپاهان نیست.

سیدحسین حسینی که در بازی جام حذفی مقابل تراکتور به خاطر ضربه بازیکن حریف دچار آسیب دیدگی در ناحیه پهلو و کمر شد، در تمرینات اخیر تیم نیز در پای خودش احساس درد کرد. به همین خاطر تحت مراقب پزشکی قرار گرفت و امروز عکسی را با عصا منتشر کرد.

البته با پیگیری‌ها مشخص شد مصدومیت حسینی شدتی مثل شکستگی یا ترک استخوان ندارد و استفاده از عصا تنها به خاطر جلوگیری از فشار بیشتر روی نواحی آسیب دیده و تشدید مصدومیت است.

با اینحال حضور دروازه‌بان آبی‌ها در بازی هفته هفدهم (پنجشنبه 6 دی) مقابل ملوان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا حسینی برای این مسابقه به آمادگی لازم می‌رسد یا خیر اما کادرپزشکی تیم در تلاش است با تمهیدات و مراقبت‌های ویژه‌، مشکل کاپیتان تیم هرچه زودتر برطرف شود. یکی از عواملی که مسئولان تیم را به آماده شدن هرچه زودتر حسینی امیدوار می‌کند، قدرت بدنی این بازیکن است. حسینی یکی از نفرات استقلال است که تمرینات خودش را فشرده‌تر انجام می‌دهد و به همین خاطر پزشکان و مربیان تیم امیدوارند آمادگی بدنی او سبب تسریع در بازگشتش شود. 

به جز حسینی، محمد حسین مرادمند و عارف غلامی نیز دیگر مصدومان استقلال هستند که در بازی با سپاهان غایب خواهند. مرادمند که در روزهای اخیر تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته، به بازی با ملوان نمی‌رسد اما وضعیت غلامی مشخص نیست و ممکن است او تا بازی هفته بعد به مرز آمادگی برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها