سکوت کمک‌داور بازی استقلال و تراکتور شکست: به کیانی گفتم سربازی بیش نیستم

در آن صحنه دروازه‌بان تراکتور یک متر از خط خارج شد و طبق قانون باید تکرار اعلام می‌شد که همین اتفاق هم رخ داد.

سکوت کمک‌داور بازی استقلال و تراکتور شکست: به کیانی گفتم سربازی بیش نیستم

کمک داور دیدار بازی استقلال و تراکتور گفت: یکی از بازیکنان استقلال آمد و گفت جناب سرهنگ را هل ندهید، کیانی بازیکن تراکتور از من پرسید سرهنگ هستی؟ من هم گفتم سربازی بیش نیستم

 حسن انتظاری بعد از چند روز سکوت و در واکنش به اتفاقات دیدار پرحاشیه استقلال و تراکتور در جام حذفی و تکرار ضربه پنالتی آبی‌پوشان تهران تاکید کرد: در ابتدا باید بگویم بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند. همه تیم‌ها برای ما داوران قابل احترام هستند و فرقی نمی‌کند این تیم با چه شرایطی وارد زمین می‌شود، داوران کار خودشان را انجام می‌دهند و موضوع جانبداری یا مسایلی از این دست به هیچ عنوان مطرح نبوده و نخواهد بود.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید شغل من چیز دیگری است که ربطی هم به قضاوت و فوتبال ندارد اما به عنوان یک داور باید عدالت را در زمین بازی اجرا کنیم. در آن صحنه دروازه‌بان تراکتور یک متر از خط خارج شد و طبق قانون باید تکرار اعلام می‌شد که همین اتفاق هم رخ داد.

او در پاسخ به این سوال که مطالبی بعد از آن صحنه مطرح شده، گفت: در زمانی که بازیکنان تراکتور اعتراض داشتند یکی از بازیکنان استقلال آمد و گفت جناب سرهنگ را هل ندهید، کیانی بازیکن تراکتور از من پرسید سرهنگ هستی؟ من هم گفتم سربازی بیش نیستم، اما اینجا زمین بازی است و باید عدالت برقرار شود. من هم داور هستم و شما بعد از ۲۵ سال قضاوت نمی‌توانید به من داوری یاد بدهید. کل مطالب مطرح شده همین بود.

انتظاری تاکید کرد: متاسفانه ما داوران حق مصاحبه نداریم اما بازیکنان بعد از بازی می‌توانند مصاحبه کنند و این حق ما را ضایع می‌کند. ما به همه بازیکنان و تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما توصیه می‌کنم بازیکنان بیشتر از این که به داوری اعتراض داشته باشند تمرکزشان روی بازی باشد و اگر می‌خواهند قضاوتی کنند بعد از بازی و دیدن تصاویر به عدالت صحبت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها