خروج روسیه ار اروپا و حضور در آسیا در هاله‌ای ار ابهام

خروج فدراسیون فوتبال روسیه ار یوفا و حضور در ای‌اف‌سی همچنان نامشخص است.

 خروج روسیه ار اروپا و حضور در آسیا در هاله‌ای ار ابهام

با وجود ادامه تعلیق فدراسیون فوتبال روسیه از سوی اتحادیه فوتبال اروپا، کمیته اجرایی این فدارسیون اما قصد خود را برای انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نکرده‌اند.

«الکساندر دیوکوف» رئیس اتحادیه فوتبال روسیه درباره جلسه اخیر کمیته اجرایی فدراسیون به خبرگزاری «تاس» گفت: صحبت‌ها درباره انتقال به آسیا نبود. کیته اجرایی تصمیم بر این گرفت که تمام طرف‌ها را به‌منظور ایجاد یک موضع واحد، دور هم جمع کند.

تمام تیم‌های باشگاهی روسیه و تیم ملی این کشور پس از آغاز عملیات نظامی این کشور در اوکراین در ماه فوریه، توسط یوفا و فیفا تعلیق شدند و دیگر نمی‌توانند در تورنمنت‌های فوتبال به میدان بروند.

پیشتر اعلام شده بود در نشست روز جمعه کمیته اجرایی فدارسیون فوتبال روسیه برای خروج از اتحادیه فوتبال اروپا و پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضا تصمیم گرفتند درخواست خود را به یوفا برای تشکیل یک کارگروه مشترک، ارسال کنند.

وظیفه این کارگروه، تجزیه و تحلیل گزینه بازگشت هر چه سریع‌تر باشگاه‌ها و تیم ملی روسیه به مسابقات رسمی‌ خواهد بود که تحت نظارت اتحادیه فوتبال اروپا برگزار می‌شود. اگر روس‌ها به این نتیجه برسند که این امکان غیرممکن است، گزینه بعدی حرکت به سمت حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها