بیانیه تند قاسمپور در واکنش به انتخاب کی‌روش

در هر صورت این‌جانب آرزوی موفقیت تیم ملی چه با حضور کی‌روش و چه بدون حضور ایشان را دارم.

بیانیه تند قاسمپور در واکنش به انتخاب کی‌روش

زمان زیادی از روزی که کمیته فنی روی اخراج اسکوچیچ به جمع‌بندی رسید و با کمی تاخیر، رئیس جدید، این تصمیم را نهایی کرد، نمی‌گذرد اما در این بین اعضای کمیته فنی و اساسا ماهیت این کمیته مورد نقد بسیاری قرار گرفته‌اند.

از طرف دیگر خود این اعضا و در راس آنها ابراهیم قاسمپور نیز نسبت به بی‌توجهی سرپرست قبلی و رئیس جدید فدراسیون، معترض هستند و حالا قاسمپور در بیانیه رسمی که در اختیار "ورزش سه" قرار داده، نظرات خود را ابراز داشته است.

* چندین نوبت در خصوص کمیته فنی صحبت کردم و همانگونه که خدمت سروران و اهالی فوتبال عرض کردم، مفهوم خرد جمعی برای اعضای محترم فعلی فدراسیون فوتبال دارای مفاهیم و تعاریف خاص خودشان است که حداقل برای امثال بنده و اهالی فوتبال شناخته‌شده نیست و درک آن، فقط برای آقایان معنا دارد.

* خیلی ساده و روان بازگو می‌کنم؛ موضوع انتخاب و عدم انتخاب شخص کی‌روش مطرح نیست، موضوع روش خاصی است که آقایان در چارچوب آن نه موارد فوتبالی و نه اصول مدیریت را در آن رعایت نکردند. چنانچه آقایان به خرد جمعی و اصول مدیریت معتقد هستند، کدام اصول را در انتخاب خود معیار قرار دادند؟

* همانگونه که همه استحضار دارید و حتما آقایان نیز این موضوع را متوجه هستند، برای انتخاب سرمربی فوتبال باید از بازوی مشورتی که کمیته فنی است، مبادرت می‌نمودند و با توجه به اینکه نسبت به انتخاب اعضای جدید، اقدامی صورت نگرفته بود، بنابراین این موضوع را باید با اعضای قبلی کمیته فنی مطرح می‌‌کردند و به علت اینکه از قبل، سرمربی را انتخاب نمودند (این موضوع در صحبت‌های کی‌روش نیز عنوان شده که اگر یکی از اعضای داوطلب فدراسیون، به عنوان رئیس انتخاب شود، شما در خصوص سرمربی مطرح هستید)، حداقل به ظاهر عمل مشورتی صورت می‌گرفت و سپس عنوان می‌‌کردند که هیئت‌رئیسه به جمع‌بندی رسیده است که فعلا این شخص سرمربی بشود. بنابراین آقایانی که در خصوص مدیریت ادعا دارند و مانور می‌دهند، حتی اصول اولیه مدیریت را در این خصوص خوب رعایت نکردند و خود این موضوع جای تامل دارد.

* واقعا اگر جرات پاسخ این موضوع را دارند بسم‌الله؛ این گوی و این میدان. در صدد پاسخ آن باشند. چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به این‌جانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد؟ چون جرات این موضوع در آقایان نبود و می‌دانستند این افراد به هیچ وجه اصول خود را زیرپا نخواهند گذاشت و پایبند اصول حرفه‌ای‌ خود هستند.

* بالاخره اگر فوتبالی هستند، مانند آقای دادکان، تمام مسائل را به طور شفاف به ملت بزرگ و فهیم ایران و اهالی فوتبال مطرح کنند و قضاوت را به عهده این عزیزان بسپارند.

* ما حاضریم چنانچه این اراده و جرات در آقایان است، با حضور ارباب جراید و صداوسیما در هر مکانی که آقایان تشخیص می‌دهند، این موضوع مطرح شود تا واقعیت برای همه فوتبال‌دوستان و ملت بزرگ ایران روشن شود و قضاوت نمایند.

* در هر صورت این‌جانب آرزوی موفقیت تیم ملی چه با حضور کی‌روش و چه بدون حضور ایشان را دارم زیرا تفکر این‌جانب اصلا سیاسی نیست و معتقد به عزت مملکت خود هستم.

"با آرزوی موفقیت و سربلندی تیم ملی

ابراهیم قاسمپور"

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها