علوی: از فدراسیون به خاطر موضوع انتقال نکونام به تیم ملی گله داریم

البته در نتیجه‌های اخیر موضوع مصدومیت‌های بازیکنان‌مان هم دخیل بوده است.

علوی: از فدراسیون به خاطر موضوع انتقال نکونام به تیم ملی گله داریم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد این مجموعه بابت موضوع انتقال جواد نکونام به تیم ملی از فدراسیون فوتبال گلایه‌مند است.

سیدمحمد علوی درباره شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از دیدار با گل‌گهر و قرار گرفتن این تیم در رده دهم جدول، اظهار داشت: مسابقات برای تیم‌ها به پایان رسیده است، ولی ما هنوز یک بازی معوقه داریم که باید برگزار کنیم. سعی می‌کنیم بازی‌ها را در این مقطع با خوبی و خوشی تمام کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم بعد از تعطیلات شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی درباره اینکه فولاد در شش هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است، یادآور شد: فوتبال همین است و یک بار رو به بالا و یک بار رو به پایین است. یک موقع تیم‌ها شانس می‌آورند و یک موقع داوری‌‌ها ممکن است به سود و یا ضررشان باشد. سال‌های پیش هم همین روال بوده است، ولی ما در آخر موفق شدیم سهمیه بگیریم. الان نیز چیزی را از دست ندادیم و سعی می‌کنیم در نیم‌فصل شرایط بهتری پیدا کنیم.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه به نظر می‌رسد فولاد از زمانی که بحث پیشنهاد تیم ملی ملی به نکونام مطرح شد، دچار اُفت شده است، تصریح کرد: طبیعی است که خیلی از اشخاص به این موضوعات دامن می‌زنند تا تیم ما را که امسال خوب بسته شده است و شرایط خوبی دارد، به حاشیه ببرند. برای ما این اتفاق افتاد، ولی نکونام یک مربی حرفه‌ای است و همه جا اعلام کرده که اولویت اول و آخرش فقط فولاد است.

علوی درباره اینکه در جدید‌ترین موضوع پیشنهاد شده است که نکونام به حضورش در فولاد ادامه دهد و به‌صورت پاره وقت در تیم ملی باشد، گفت: آقای تاج این صحبت را کرده و آقای گرشاسبی هم جواب داده است. تاکنون در این باره حرفی با باشگاه زده نشده و حرف نکونام هم همان است که از قبل بوده.

وی درباره اینکه بهتر نبود فدراسیون یک بار برای همیشه موضوع انتقال نکونام به تیم ملی را روشن می‌کرد تا فولاد از این موضوع آسیب نبیند، یادآور شد: ما از موضوع گله داریم، ولی بحث ملی در میان است و نمی‌توان در بحث ملی خیلی چیز‌ها را بیان کرد. نکونام قطعاً سابقه خوبی دارد که سرمربی تیم ملی به این شدت به او نیاز دارد و فدراسیون هم روی این موضوع مصر است. حتماً کی‌روش چیزی در نکونام دیده که اینطور خاطرخواه او شده است.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: البته در نتیجه‌های اخیر موضوع مصدومیت‌های بازیکنان‌مان هم دخیل بوده است و ما از این موضوع خیلی ضرر کردیم. در بازی‌های اخیر خیلی از بازیکنان اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و اگر آنها بودند قطعاً به تیم خیلی کمک می‌کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها